ΤΕΤΑΡΤΗ 10-3-2010
Με «βίζα» του Μπαράκ Ομπάμα στις αποσκευές του έφυγε από τον Λευκό Οίκο ο Γιώργος Παπανδρέου. Η κατάργηση της βίζας, που χρόνια τώρα αποτελούσε πάγιο αίτημα των ελληνικών κυβερνήσεων, αποτελεί μια θεαματική επίδειξη στήριξης από πλευράς των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ως «ψήφο εμπιστοσύνης...... ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...
Ως «ψήφο εμπιστοσύνης...... ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...