ΤΕΤΑΡΤΗ 10-3-2010

Τη μόνιμη επιμέλεια δύο παιδιών, κέρδισε μία 37χρονη τραβεστί στη Κόρντομπα, που έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτά από τότε που ήταν μικρά, όταν αντιλήφθηκε ότι κακοποιούνταν από την βιολογική τους οικογένεια.
"Το επόμενο βήμα είναι η υιοθεσία, αν και δεν τρέφω αυταπάτες, επειδή είναι δύσκολο", δήλωσε στους δημοσιογράφους η τραβεστί Μαρία Μπέλεν Ότσοα. "Γνωρίζουν ποιο είναι το φύλο μου" πρόσθεσε η 37χρονη, αναφερόμενη στα παιδιά. Το κορίτσι είναι σήμερα τεσσάρων ετών και το αγόρι επτά.
"Το κορίτσι υπέφερε από υποσιτισμό και έχει ξυλοκοπηθεί, ενώ το.....