ΤΕΤΑΡΤΗ 10/03/2010
Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν δύο αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Καλαμάτας με απόφαση του επιτελάρχη της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστράτηγου Νίκου Παπαγιαννόπουλου, για την απόδραση 29χρονου που κρατούνταν με δικαστική απόφαση, αλλά διέλαθε της προσοχής τους και εξαφανίστηκε την Τρίτη, στις 4 το απόγευμα.
Οι δύο αστυνομικοί που ....
Οι δύο αστυνομικοί που ....