Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

ΕΥΡΩΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ.. ο λαός να πιέσει για να φύγουν απ το προσκήνιο, οι "πρωταθλητές του παρασκηνίου"

..

Δέν είμαι και δέν είμαι ήμουν Συριζαίος. Ομως απο την αρχή είχα ελπίδα στην πορεία της νέας κυβέρνησης. Περνώντας ο καιρός όμως επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι μου ότι: η επικοινωνιακή  διευθέτηση των πολλών προεκλογικών υποσχέσεων, η απειρία τους, οι ιδεοληψίες τους, τα κομματικά στεγανά τους, οι συνιστώσες, θα αποτελούσαν εμπόδιο στη σωστή λειτουργία της κυβέρνησης. Ετσι φτάσαμε 5 μήνες μετά, αργοπορημένοι να  τρέχουν για την επίτευξη συμφωνίας. Εχω κατηγορήσει την κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις, όμως οφείλουμε να δούμε και τη στάση των εταίρων - δανειστών.Η στάση τους, είναι εξωφρενική, αηδιαστική, τοκογλυφική, προσβλητική, υποτιμητική, εκδικητική, όχι για τον Τσίπρα, αλλά εναντίον του Ελληνικού λαού. Ετσι εδώ και δύο μέρες ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου. Εχω αγανακτήσει τόσο, που θα στηρίζω την κυβέρνηση ακόμη και σε περίπτωση ρήξης..Εχω πειστεί ότι οι δανειστές, θέλουν την εξαθλίωση του Ελληνικού λαού, την ψυχολογική του ταπείνωση, την ποδοπάτησή του. Ποιοί; αυτοί που άν δέν υπήρχε η Ελλάδα, ίσως να μήν υπήρχαν.. Δέν δέχομαι τον Πολωνό να μας πουλάει μούρη και να μιλά απαξιωτικά για τον πρωθυπουργό της χώρας μου και το λαό μας.Δέν το δέχομαι. Δέν κράτησαν ούτε τα προσχήματα. Η κυβέρνηση πρότεινε φορομπηχτικά μέτρα και αυτοί προσθέτουν και άλλα.Γιατί;Για να μας βοηθήσουν να αναπτυχθούμε οικονομικά; όχι βέβαια. Θέλουν την εξαθλίωσή μας.Και ο Σαμαράς, βρήκε την ευκαιρία και επιδίδεται στο προσφιλές του σπόρ, να ρίχνει κυβερνήσεις..κατά τα άλλα πήγε να στηρίξει την πατρίδα του.Μωρε τί μας λές;Αν οι δανειστές δέν συμφωνήσουν, ο πρωθυπουργός έχει υποχρέωση νάρθει και να προσφύγει στο λαό. και νάναι σίγουρος θάχει τη στήριξη για το καλό της χώρας.... και για να φυγουν μιά και καλή απ το προσκήνιο, οι "πρωταθλητές του παρασκηνίου"..
ΓΚ
http://kraxtis-gr.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: