Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.ΑΓΕΛΗ ΣΚΥΛΩΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΥΝΗΓΙ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΖΩΝ... Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ;


....

Πλατεία Κατερίνης.Καθημερινά στο γρσφείο μου στις 7 περίπου.Καθημερινό ραντεβού με αδέσποτη αγέλη σκύλων.Η αγέλη εμπλουτίζεται και αυξάνεται, αλλά και ανανεώνεται με νέους σκύλους. Αισίως μέτρησα 12 το πρωί.Πολλοί με δίτροχα δίνουν καθημερινή μάχη να αποφύγουν τα δόντια ορισμένων από τους σκύλους που κυκλώνουν τα μηχανάκια.Σήμερα το γεύτηκα και εγώ.Εγώ που αγαπώ τα σκυλιά.(υπόψιν διαθέτω κόλευ που περιποιούμαι και φροντίζω σπίτι μου.) και το λέω για να μήν βιαστούν  κάποιοι να βγάλουν αυθαίρετα συμπεράσματα.
Κύριοι του δήμου τα αδέσποτα είναι ευθύνη Σας.Αν δέν το καταλάβατε είναι επικίνδυνα. Ειναι χωρίς εμβόλια.Κάποια είναι σεληνιασμένα. Εγώ άν ξαναδεχτώ επίθεση, θα προσφύγω στη δικαιοσύνη κατά του Δήμου.Αρκετά κάθε πρωί να κάνουμε κύκλο για να πάμε στη δουλειά μας...



...
http://kraxtis-gr.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: