Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ελληνες και απιστία,:δικαιολογία για να αποφύγει το σεξ


http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/111116033920-pregnant-couple-sex-relationship-story-top.jpg

Έλληνες και απιστία: η χειρότερη δικαιολογία της συντρόφου τους για να αποφύγει το σεξ.
  • Το 84% των Ελλήνων που κάνουν απιστία βαρέθηκαν.. τις δικαιολογίες της συντρόφου τους για να αποφύγει το σεξ
  • Η χειρότερη δικαιολογία στην Ελλάδα: «Έχω να σηκωθώ νωρίς το πρωί»
Αθήνα, 20 Νοεμβρίου 2014_Οι Έλληνες που κάνουν απιστία μίλησαν έξω από τα δόντια και αξιολόγησαν τις δικαιολογίες της συντρόφου τους για να αποφύγει να κάνουν έρωτα, οι οποίες κυμαίνονται από απίστευτες ως εντελώς χαζές.
Η Victoria Milan, μια ιστοσελίδα για δεσμευμένους που αναζητούν την απιστία, διενήργησε μια δημοσκόπηση στα μέλη της από την Ελλάδα και εντόπισε ένα πρότυπο.
Αν και οι δικαιολογίες προς αποφυγήν των συζυγικών υποχρεώσεων ποικίλουν, υπάρχει μια κοινή αίσθηση απογοήτευσης από πλευράς των αντρών καθώς οι γυναίκες αποφεύγουν ανερυθρίαστα το σεξ, κάτι που δεν τους συμβαίνει όταν κάνουν απιστία.
Οι 5 κορυφαίες δικαιολογίες που ακούνε οι άπιστοι Έλληνες είναι:
#1 «Έχω να ξυπνήσω νωρίς το πρωί»
#2 «Θα μας ακούσουν τα παιδιά»
#3 «Δεν μου έρχεται τώρα, ας το αφήσουμε για αργότερα»
#4 «Έχω πονοκέφαλο»
#5 «Είμαι στρεσαρισμένη, ήταν δύσκολη μέρα»
Ο Sigurd Vedal, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Victoria Milan, δήλωσε ότι συχνά η απιστία είναι αποτέλεσμα της απογοήτευσης αυτής.
«Η σεξουαλική απόρριψη με ανόητες δικαιολογίες μπορεί να αποτελέσει μεγάλο πλήγμα στην αντρική αυτοπεποίθηση. Αν μάλιστα είναι επαναλαμβανόμενη, είναι προφανές ότι η αναζήτηση για παρηγοριά, επιβεβαίωση και άνευ όρων ερωτική ικανοποίηση θα είναι το επόμενο βήμα για τους άντρες. Και θα είναι ένα βήμα το οποία κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μετανιώσουν», συνέχισε ο κ. Vedal.
Αποτελέσματα δημοσκόπησης
Συμμετοχή: 2.562 Έλληνες, μέλη της Victoria Milan
Βαρεθήκατε τις δικαιολογίες της συντρόφου σας για να αποφύγει το σεξ;
Ναι (83.6%)
Όχι (16.4%)
Ποια είναι η χειρότερη δικαιολογία που έχετε ακούσει από τη σύντροφό σας για να αποφύγει το σεξ και η οποία σας οδήγησε στην απιστία;
Έχω να ξυπνήσω νωρίς το πρωί (21.5%)
Θα μας ακούσουν τα παιδιά (16.5%)
Δεν μου έρχεται τώρα, ας το αφήσουμε για αργότερα (16.0%)
Έχω πονοκέφαλο  (11.6%)
Είμαι στρεσαρισμένη, ήταν δύσκολη μέρα  (11.3%)
Δεν προλαβαίνω, έχω πολλά να κάνω (8.5%)
Πονάνε τα κόκαλά μου, μάλλον έχω κρυώσει  (4.8%)
Δεν μπορώ να κάνω έρωτα μετά από καυγά  (4.3%)
Βλέπω μια ταινία, περίμενε να τελειώσει (2.3%)
Έχω περίοδο (1.3%)
Δεν μπορώ να κουνηθώ, πιάστηκα στο γυμναστήριο (1.2%)
Αύριο έχω ραντεβού στο γυναικολόγο, μάλλον δεν κάνει (0.6%)
Μπορεί να έρθει επίσκεψη η μαμά μου, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω σεξ (0.1%)
-ΤΕΛΟΣ-
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το press@victoriamilan.com
Η Victoria Milan είναι ένα από τα ηγετικά διακριτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για άντρες και γυναίκες που αναζητούν μια απιστία. Η υπηρεσία παρουσιάστηκε το 2010 από τον ευτυχή οικογενειάρχη και στέλεχος επικοινωνίας κ. Sigurd Vedal. Σήμερα έχει γίνει ένα από τα κορυφαία και ταχύτερα αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα για εχέμυθες εξωσυζυγικές σχέσεις, ξεπερνώντας τα 4 εκατομμύρια μέλη από 33 χώρες όλου του κόσμου.
===============================================

Έλληνες και απιστία: η χειρότερη δικαιολογία της συντρόφου τους για να αποφύγει το σεξ

Εισερχόμενα
x

Victoria Milan <A449999061@distribution.cision.com>

11:50 π.μ. (Πριν από 19 ώρες)


προς Εμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: