Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Μυστακίδης στην metrosport:«Στον ΠΑΟΚ χωρίς δεύτερη σκέψη»

http://metrosport.gr/images/HBE7nG3YQMvJT3o3PkLR.jpg Ο Γιάννης Μυστακίδης τον προσεχή Δεκέμβριο κλείνει τα 20 του χρόνια. Έχει προλάβει όμως να ζήσει για τρία και πλέον χρόνια στην ..
Γερμανία βάζοντας τις βάσεις που πρέπει να έχει κάθε ποδοσφαιριστής που θέλει να κάνει καριέρα. Ο Γιάννης μεγάλωσε στην Κατερίνη και σε ηλικία 16 ετών πήγε στην Χόφενχαιμ, όπου αγωνίστηκε στην U17. Πέρασε από την U19 της Μανχάιμ, πριν καταλήξει στην Φράιμπουργκ. Πλέον είναι ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ αφού ο Αναστασιάδης άναψε το πράσινο φως για την απόκτηση του και αποφασίστηκε να δοθεί δανεικός στον Πιερικό, όπου έπαιζε ποδόσφαιρο πριν μετακομίσει στην Γερμανία. Ο Μυστακίδης μίλησε στο αθλητικό Metropolis για την απόφαση του να επιστρέψει στην Ελλάδα αλλά και τα συναισθήματα που του δημιούργησε η συμφωνία με τον ΠΑΟΚ.http://metrosport.gr/images/HBE7nG3YQMvJT3o3PkLR.jpg 

-          Γιάννη άργησε αλλά ανακοινώθηκε η απόκτηση σου από τον ΠΑΟΚ
 «Ναι, διότι υπήρχαν κάποια διαδικαστικά θέματα με την προηγούμενη ομάδα μου, την Φράιμπουργκ τα οποία λύθηκαν και έτσι μπόρεσα να υπογράψω στον ΠΑΟΚ»
-          Πώς αισθάνεται που ανήκεις στον ΠΑΟΚ;
«Ο ΠΑΟΚ είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα και το αντιμετωπίζω ως μεγάλη πρόκληση. Με επιμονή και υπομονή πιστεύω ότι θα κερδίσω μια θέση στην ομάδα»
-          Αυτό θα γίνει το προσεχές καλοκαίρι αφού αποφασίστηκε να δοθείς δανεικός στον Πιερικό
«Έτσι ακριβώς. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στον Πιερικό έτσι ώστε να γυρίσω έτοιμος στον ΠΑΟΚ και να αποδείξω ότι έχω μια θέση στην ομάδα»
-          Πρόλαβες να ζήσεις τον ΠΑΟΚ στο Ελατοχώρι. Οι εντυπώσεις σου;
«Ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα. Μόνο θετικές εντυπώσεις μου δημιούργησε η παρουσία μου εκεί αφού η ομάδα λειτουργεί σε επαγγελματικά πρότυπα. Η ομάδα με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και αυτό με έκανε εντύπωση»
-          Είχες και τον φίλο σου τον Δημήτρη Κωνσταντινίδη.
«Ναι με τον Δημήτρη παίξαμε μαζί ποδόσφαιρο. Να του ευχηθώ και περαστικά, τον πήρα και τηλέφωνο και εύχομαι να γυρίσει γρήγορα γερός στο γήπεδο…»
-          Με τον Αναστασιάδη μίλησες;
«Φυσικά. Μου άφησε άριστες εντυπώσεις και μου εξήγησε πως θα με ωφελήσει ο δανεισμός μου στον Πιερικό για να πάρω εμπειρίες, παιχνίδια στα πόδια μου. Άλλωστε όπως μου είπε τα μάτια του ΠΑΟΚ θα είναι πάνω μου και είναι ένα επιπλέον κίνητρο για μένα αυτό»
-          Πολλοί αναρωτιούνται πως ένα παιδί αφήνει την Γερμανία για να επιστρέψει στην Ελλάδα
«Όταν σε ζητά ο ΠΑΟΚ δεν χρειάζεται να κάνεις δεύτερη σκέψη. Με το που ενδιαφέρθηκε ο ΠΑΟΚ δεν είχα κανένα άλλο λόγο να μείνω εκεί»
-          Στην Γερμανία έζησες τρια χρόνια. Τι κρατάς από την παρουσία σου εκεί;
«Η οργάνωση σε όλα τα επίπεδα. Εκεί κάνεις και ατομική προπόνηση για να βελτιώσεις τις αδυναμίες σου. Στην Ελλάδα το ταλέντο περισσεύει αλλά στην Γερμανία το αξιοποιούν και το δουλεύουν μέχρι το τέλος. Εκεί τα ταλέντα δεν χάνονται»
-          Θα ήθελες να επιστρέψεις εκεί;
«Το να αγωνίζεσαι στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, γιατί αυτό θεωρώ πως είναι το γερμανικό, δεν σε αφήνει αδιάφορο. Αλλά στην παρούσα φάση γύρισα πίσω για να κερδίσω μια θέση στον ΠΑΟΚ. Είμαι αποφασισμένος να το κάνω και θα δουλέψω σκληρά αυτή τη χρονιά στον Πιερικό»
-          Τα πράγματα στον Πιερικό πως τα βρήκες;
«Μου είναι οικείο το περιβάλλον. Νιώθω άνετα και θέλω να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της»

http://metrosport.gr/ Κυριάκος Κύρτσος

Δεν υπάρχουν σχόλια: