Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΛΑΠΠΑ ΣΕ ΘΕΜΑ "ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ" ΠΟΥ ΕΘΕΣΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΑΠΠΑ


 

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Διαβάστε την απάντηση του κ Παπαχρήστου στα όσα καταγγέλθηκαν για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα που μας έκανε να απορήσουμε. (δείτε τα σχετικά δημοσεύματα, εδώ, και εδώ), διαβάστε και την απάντηση με τίτλο ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ του Νίκου Λάππα και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα..........

Κύριε Λάππα
 Να θεωρήσω τυχαίο το γεγονός ότι κάθε προεκλογική περίοδο προκύπτει θέμα «ηθικής τάξης» προς το πρόσωπό μου και όλως συμπτωματικά προέρχεται από μια συγκεκριμένη παρέα ανθρώπων (πάντως δεν υπονοώ το πρόσωπό σας).
Τώρα συκοφαντούμαι ότι πιθανόν καταχράστηκα χρήματα συναδέλφων δημοτικών συμβούλων που έπρεπε να δοθούν σε ασθενή συνάδελφο μας (θα μου επιτρέψετε τουλάχιστον δημοσίως και για λόγους ευνόητους να μη χρησιμοποιήσω ονόματα).
Και βέβαια θα επρόκειτο για ηθικό ζήτημα και όχι μόνο, αν είχε βάση αληθείας. Δεν αποτελεί ηθική εκτροπή όμως, να δίνετε στη δημοσιότητα το θέμα, αφήνοντας σαφείς υπαινιγμούς κατά του προσώπου μου, χωρίς καν να με ρωτήσετε ως άμεσα υπεύθυνο δήμαρχο εκείνης της περιόδου, ο οποίος εκ των πραγμάτων είμαι ο αρμοδιότερος αλλά και υποχρεωμένος να αποσαφηνίσω ένα θέμα που χρονικά αφορά τη δημαρχιακή μου θητεία και επί πλέον το χειρίστηκα προσωπικά;
Επιλέξατε μάλλον το δρόμο των εντυπώσεων, χωρίς να αναλογιστείτε αν με αυτό τον τρόπο υπάρχει κίνδυνος, λόγω ελλιπούς ή κακοπροαίρετης πληροφόρησης, να βλάψετε κάποιον συνάνθρωπό σας και μάλιστα συνάδελφό σας, γιατί περί αυτού πρόκειται.
Ίσως απαντήσετε και σε αυτό καταρχήν θα έχετε δίκαιο, ότι θα έπρεπε να παρέμβω χωρίς καν να ερωτηθώ, από τη στιγμή που καλώς ή κακώς κάποιοι το προέκυψαν ως θέμα, έστω με τη μορφή καφενείου.
Σας πληροφορώ κ. Λάππα ότι αυτό έπραξα από την πρώτη στιγμή που έφτασε στα αυτιά μου η συκοφαντία αυτή. Ενημέρωσα πρώτα την οικογένεια του ασθενή συναδέλφου, μετέπειτα το δήμαρχο και συγχρόνως επικοινώνησα με όλους σχεδόν τους πρώην συναδέλφους μου στο δημοτικό συμβούλιο. Το ίδιο έκανα και με εσάς όταν με έκπληξη πρωτοδιάβασα την επιστολή σας στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
Δυστυχώς είμαι υποχρεωμένος να απαντώ για πράγματα που συνέβησαν πριν χρόνια κάτω από άλλες συνθήκες και άλλες σχέσεις μεταξύ κάποιων συναδέλφων μου.
Για την ενημέρωση της κοινής γνώμης, την οποία οφείλω, δυστυχώς φροντίσατε να γίνει δημόσιο θέμα με τη δική σας βέβαια προσέγγιση, θα επαναλάβω αυτά που είπα και σε εσάς στην τηλεφωνική μας επικοινωνία που εγώ προκάλεσα.
Είναι γεγονός ότι μεταξύ των όσων θεωρήσαμε σωστό να κάνουμε ως δήμος, για ασθενή συνάδελφό μας, από σεβασμό δεν θα αναφέρω τι, είναι άλλωστε γνωστά, πρότεινα ατύπως στους συναδέλφους όλων των παρατάξεων να διαθέσουμε και ένα χρηματικό ποσό που προέκυπτε από κάποιες συνεδριάσεις του δημοτικού μας συμβουλίου. Στην πορεία αυτό δεν κατέστη δυνατό για διάφορους λόγους και οι οποίοι έγιναν εκ μέρους μου σεβαστοί, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η πρόταση μου και να αποδοθούν στους περισσότερους οι αποζημιώσεις των συνεδριάσεων.
Για ένα αριθμό συναδέλφων μόνο της παράταξης μου και κυρίως αυτών που κατά καιρούς κατείχαν αμειβόμενες θέσεις, υπήρχε καθιερωμένη συμφωνία μεταξύ μας, οι αποζημιώσεις των συνεδριάσεων, μιλάμε για μικρά ποσά, να διατίθενται σε έκτακτες μικρές ανάγκες και κυρίως σε εκείνες που δεν δικαιολογούνταν πιστώσεις από το ταμείο του δήμου. Μερικές φορές μάλιστα χρειάστηκε να διαθέσουμε και μέρος του μισθού μας. Αυτό συνέβαινε για οχτώ ολόκληρα χρόνια με κοινή συναίνεση και χωρίς ποτέ κανείς να φέρει αντίρρηση. Το ίδιο συνέβη και στην προκειμένη περίπτωση. Τώρα γιατί ένας πρώην συνάδελφος, ο οποίος διετέλεσε και αντιδήμαρχος, ανακύπτει θέμα μετά από τρία χρόνια, το αφήνω στην κρίση του καθενός.
Είναι λυπηρό πάντως ο εγωισμός να παρασέρνει κάποιους σε πράξεις φανατισμού, ακόμα και εκμετάλλευσης ευαίσθητων καταστάσεων, όπως στην προκειμένη περίπτωση.
Τουλάχιστον απαιτείται σεβασμός στον ασθενή συνάδελφό μας και την οικογένειά του, που με υποδειγματική αξιοπρέπεια δίνουν το δικό τους αγώνα.
Στην πολιτική και στα κοινά, υπάρχουν άλλα πεδία αντιπαράθεσης, στα οποία πρέπει να δίνονται οι μάχες και οι αντιπαραθέσεις, με ποιότητα, σεβασμό και αξιοπρέπεια ακόμα και στον μεγαλύτερο αντίπαλό μας. 
 

ΝΙΚΟΣ ΛΑΠΠΑΣ - ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
 Με χαρά, μα κι έκπληξη, διάβασα την επιστολή που δημόσια μου απηύθυνε ο τέως δήμαρχος Δίου κ. Παπαχρήστος σχετικά με το θέμα ηθικής τάξεως, στο οποίο αναφέρθηκα προ ημερησίας στην πρόσφαστη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Χαρά, γιατί επιτέλους μετά από τόσο καιρό που διασπείρονται φήμες για το θέμα θίγοντας υπολήψεις και προκαλώντας σύγχυση κι αναστάτωση στην κοινή γνώμη, αποφάσισε να κάνει δημόσια παρέμβαση για ένα ζήτημα που, κατά δήλωσή του, το χειρίστηκε ο ίδιος προσωπικά.
Έκπληξη, γιατί ενώ στην ερώτησή μου στο Δ.Σ., αλλά και στο κείμενό μου, δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά στο όνομά του, εκείνος επέλεξε να απευθύνει απάντηση προσωπικά σε εμένα, επειδή αναφέρθηκα σε μία υπόθεση που απασχόλησε κι απασχολεί την κοινή γνώμη εδώ και περισσότερο από έναν μήνα.
Φαίνεται πως η παρέμβασή του προς τον δήμαρχο Δίου –Ολύμπου και προς την οικογένεια του ασθενούντος συναδέλφου μας, για τις οποίες όντως με πληροφόρησε στην προχθεσινή τηλεφωνική μας συνομιλία, δε στάθηκαν ικανές να σταματήσουν το «σούσουρο» γύρω από την υπόθεση και τις αντικρουόμενες εκδοχές που ακούγονταν όχι από μία, αλλά από διάφορες «παρέες», προκαλώντας εντυπώσεις και θίγοντας αρκετές υπολήψεις – όχι μόνο τη δική του, όπως ξεκάθαρα του επεσήμανα στη συνομιλία μας.
Όλα τα υπόλοιπα περί δήθεν δικής μου «ηθικής εκτροπής», «υπαινιγμών» εναντίον του κλπ., θεωρώ ότι δε χρήζουν επιπλέον σχολιασμού! Μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του διαβάζοντας απλώς το προχθεσινό μου κείμενο.
Μοναδική μου πρόθεση, κάτι που είναι ηλίου φαεινότερο στο κείμενό μου, ήταν να δοθούν επίσημες απαντήσεις δημόσια για να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο που έχει δημιουργηθεί γύρω από το όλο ζήτημα. Προφανώς αυτό πρέπει να γίνει από όλους όσοι γνωρίζουν την υπόθεση και οφείλουν – όλοι τους ! – να το πράξουν για να σταματήσουν τα «σπασμένα τηλέφωνα» και τα κατ’ ιδίαν «σου’ πα, μου’ πες». Χαίρομαι που η παρέμβασή μου αποτέλεσε την αφορμή για να ξεκινήσει το ξεκαθάρισμα αυτό!
Τέλος θεωρώ ότι η αποστροφή του κ. Παπαχρήστου σχετικά με «μάχες κι αντιπαραθέσεις που πρέπει να δίνονται με ποιότητα, σεβασμό κι αξιοπρέπεια ακόμη και στο μεγαλύτερο αντίπαλό μας», προφανώς και δεν απευθύνεται σε εμένα, γιατί ο κ. Παπαχρήστος δεν υπήρξε ποτέ αντίπαλός μου. Εκτός κι αν αποφάσισε να διεκδικήσει τη δημαρχεία του Δήμου Δίου – Ολύμπου, οπότε θα χαρώ πολύ να είναι ανθυποψήφιός μου σε έναν αγώνα καθ’ όλα πολιτικό!

Με τιμή,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ. ΛΑΠΠΑΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου
Επικεφαλής δημ. παράταξης «ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: