Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Ανάρμοστη συμπεριφορά Διευθυντή

http://4.bp.blogspot.com/_olmcUq3FDWc/SVqRWKTLh3I/AAAAAAAAAAM/A2LtHaoZkaQ/S220/d%CE%B9motikiastynomiabadge.jpg 
Τετάρτη 09 Μαΐου 2012
Υπηρετώ στη Δημοτική Αστυνομία μεγάλου Δήμου της Αττικής. Το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζω, στη δουλειά μου, την ανάρμοστη συμπεριφορά του Διευθυντή. Με προσωπικές επιθέσεις, απειλές και ...προσβολές μου έχει κάνει τη ζωή μαρτύριο. Τα αίτια αυτής της συμπεριφοράς δεν έχουν να κάνουν με υπηρεσιακές παραλείψεις αλλά με εκδικείται για παλιές κόντρες που είχαμε, πριν γίνει Διευθυντής.
1) Με καλεί στο Γραφείο του και με βρίζει παρουσία προσώπων της απολύτου εμπιστοσύνης του. Αυτό πιστεύω ότι το κάνει για δύο λόγους:
α) Να μη μπορώ να επικαλεστώ τη μαρτυρία κάποιου και να τον μηνύσω
και
β) Αν συμπεριφερθώ και εγώ με τον ίδιο ανάρμοστο τρόπο, αυτός να μπορεί να επικαλεστεί μάρτυρα.
2) Μου έκανε περικοπή ενός σημαντικού μέρους από την αποζημίωση δεδουλευμένων νυχτερινών υπηρεσιών και Σαββατοκύριακων.
Προσέφυγα στο σύλλογο, δεν έκανε τίποτα. Προσέφυγα στον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, έδειξε αδιαφορία. Προσέφυγα στον Δήμαρχο και του ζήτησα να με μετακινήσει σε άλλο διαμέρισμα μέσα στον ίδιο Δήμο. Μου το αρνήθηκε. Δεν ξέρω τι να υποθέσω και τι άλλο να κάνω. Είμαι σε απόγνωση. Μετά τις προσφυγές μου αυτές έχει αποθρασυνθεί ακόμα περισσότερο και η κατάσταση χειροτερεύει. Ζητώ τη βοήθειά σας για παραπέρα ενέργειες, ώστε να μπορέσω να τον σταματήσω ή να αλλάξω Δήμο.
Με εκτίμηση
Θανάσης Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: