Τρίτη 27 Ιούλιος 2010
Ανησυχώντας για το ενδεχόμενο να μείνουν χωρίς καύσιμα, λόγω της επ' αόριστον απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, και εν όψει της αναχώρησής τους για τις διακοπές, πολλοί ιδιοκτήτες ΙΧ σπεύδουν.. για ανεφοδιασμό στα βενζινάδικα, με αποτέλεσμα κάποια από αυτά να έχουν ήδη «στεγνώσει».
Οι ουρές έξω από τα πρατήρια, καθώς και τα ακινητοποιημένα φορτηγά κατά μήκος της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έχουν προκαλέσει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην Αθήνα. Ειδικότερα, το μποτιλιάρισμα στην εθνική οδό επικεντρώνεται στο ύψος της Μεταμόρφωσης. Δύσκολη η κατάσταση και στη Βόρεια Ελλάδα, όπου όλο και περισσότεροι οδηγοί αντικρύζουν την επιγραφή «βενζίνη τέλος». «Πολλά πρατήρια έχουν ήδη κλείσει, αφού δεν έχουν καύσιμα, ενώ μέχρι σήμερα τα βενζινάδικα που θα έχουν ακόμη βενζίνη θα είναι ελάχιστα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Βενζινοπωλών «Μ.Αλέξανδρος», Θέμης Κιουρτζής.
Την είσοδο του λιμανιού της Σούδας, και τις εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων στον Αγιο Ονούφριο Ακρωτηρίου, απέκλεισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων στα Χανιά. Νωρίτερα πραγματοποίησαν έκτακτη γενική συνέλευση κατά την διάρκεια της οποίας εξέφρασαν την πλήρη και ριζική αντίθεσή τους στην κυβερνητική απόφαση για απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
Η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, που αντιδρούν στο άνοιγμα του επαγγέλματός τους, ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Κυριακής. Φοβούμενοι τις επιπτώσεις, ήδη από το απόγευμα της Κυριακής έξω από τα βενζινάδικα σχηματίστηκαν ουρές αυτοκινήτων.
Όσον αφορά στην τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα, τα προβλήματα αναμένεται να κλιμακωθούν, καθώς σήμερα αποφασίζουν για απεργία και οι βενζινοπώλες.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων έχουν αποκλείσει τις εξόδους από τα διϋλιστήρια, με αποτέλεσμα να μην μπορούν ούτε τα ιδιωτικής χρήσης φορτηγά και βυτιοφόρα των εταιριών να ανεφοδιάσουν τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Οι παράγοντες της αγοράς και κυρίως όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς η απεργία αυτή έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή στις επιχειρήσεις τους, οι οποίες καταγράφουν πτώση του τζίρου σε σχέση με πέρυσι και περίμεναν αυτό το διάστημα, στην καρδιά του καλοκαιριού και στο ζενίθ της τουριστικής περιόδου να αυξήσουν τα έσοδά τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι απειλείται ακόμη και η ομαλή εκτέλεση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών δήλωσαν ότι δεν θα προμηθεύσουν με καύσιμα ούτε και τα καράβια. Από την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών αναμένεται σταδικά να δημιουργηθούν προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς, ακόμη και με βασικά καταναλωτικά προϊόντα. Οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο «άνοιγμα» του κλειστού επαγγέλματος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και στη δημιουργία εταιρειών οδικού μεταφορέα. Το σχετικό νομοσχέδιο, που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών συζητήθηκε και εγκρίθηκε την Παρασκευή από το Υπουργικό Συμβούλιο. Με το νομοσχέδιο «ανοίγει» το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και προωθούνται εταιρείες οδικού μεταφορέα.
Οι άδειες ήταν κλειστές από το 1971 και αφορούν περίπου 30.000 φορτηγά οχήματα
Οι ουρές έξω από τα πρατήρια, καθώς και τα ακινητοποιημένα φορτηγά κατά μήκος της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έχουν προκαλέσει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην Αθήνα. Ειδικότερα, το μποτιλιάρισμα στην εθνική οδό επικεντρώνεται στο ύψος της Μεταμόρφωσης. Δύσκολη η κατάσταση και στη Βόρεια Ελλάδα, όπου όλο και περισσότεροι οδηγοί αντικρύζουν την επιγραφή «βενζίνη τέλος». «Πολλά πρατήρια έχουν ήδη κλείσει, αφού δεν έχουν καύσιμα, ενώ μέχρι σήμερα τα βενζινάδικα που θα έχουν ακόμη βενζίνη θα είναι ελάχιστα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Βενζινοπωλών «Μ.Αλέξανδρος», Θέμης Κιουρτζής.
Την είσοδο του λιμανιού της Σούδας, και τις εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων στον Αγιο Ονούφριο Ακρωτηρίου, απέκλεισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων στα Χανιά. Νωρίτερα πραγματοποίησαν έκτακτη γενική συνέλευση κατά την διάρκεια της οποίας εξέφρασαν την πλήρη και ριζική αντίθεσή τους στην κυβερνητική απόφαση για απελευθέρωση του επαγγέλματός τους.
Η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, που αντιδρούν στο άνοιγμα του επαγγέλματός τους, ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Κυριακής. Φοβούμενοι τις επιπτώσεις, ήδη από το απόγευμα της Κυριακής έξω από τα βενζινάδικα σχηματίστηκαν ουρές αυτοκινήτων.
Όσον αφορά στην τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα, τα προβλήματα αναμένεται να κλιμακωθούν, καθώς σήμερα αποφασίζουν για απεργία και οι βενζινοπώλες.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων έχουν αποκλείσει τις εξόδους από τα διϋλιστήρια, με αποτέλεσμα να μην μπορούν ούτε τα ιδιωτικής χρήσης φορτηγά και βυτιοφόρα των εταιριών να ανεφοδιάσουν τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Οι παράγοντες της αγοράς και κυρίως όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό βρίσκονται σε απόγνωση, καθώς η απεργία αυτή έρχεται να δώσει τη χαριστική βολή στις επιχειρήσεις τους, οι οποίες καταγράφουν πτώση του τζίρου σε σχέση με πέρυσι και περίμεναν αυτό το διάστημα, στην καρδιά του καλοκαιριού και στο ζενίθ της τουριστικής περιόδου να αυξήσουν τα έσοδά τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι απειλείται ακόμη και η ομαλή εκτέλεση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, καθώς οι ιδιοκτήτες φορτηγών δήλωσαν ότι δεν θα προμηθεύσουν με καύσιμα ούτε και τα καράβια. Από την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών αναμένεται σταδικά να δημιουργηθούν προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς, ακόμη και με βασικά καταναλωτικά προϊόντα. Οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Αυτοκινήτων και Βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης αντιδρούν στην απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στο «άνοιγμα» του κλειστού επαγγέλματος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και στη δημιουργία εταιρειών οδικού μεταφορέα. Το σχετικό νομοσχέδιο, που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών συζητήθηκε και εγκρίθηκε την Παρασκευή από το Υπουργικό Συμβούλιο. Με το νομοσχέδιο «ανοίγει» το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και προωθούνται εταιρείες οδικού μεταφορέα.
Οι άδειες ήταν κλειστές από το 1971 και αφορούν περίπου 30.000 φορτηγά οχήματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου