Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Λαμβάνω λοιπόν τις επιστολές των αναγνωστών για το κυκλοφοριακό και με αφορμή τη συνέντευξη τύπου του...
δημάρχου.
Μου γράφει λοιπόν ο αναγνώστης: «Η αμφιδρόμηση της οδού Θεσσαλονίκης από την Ειρήνης μέχρι την Κασσανδρου είναι ένα κυκλοφοριακό λάθος που αν συμβεί θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και αντιπαραθέσεις. Το πλάτος του δρόμου είναι πολύ μικρό και  ήδη υπάρχει πρόβλημα. Καλό θα είναι οι υπεύθυνοι των έργων και το Δημοτικό Συμβούλιο να ξανασκεφτούν αυτή την απόφασή τους και να μη προχωρήσουν. Η ανακατασκευή των πεζοδρομίων είναι  απαραίτητη όχι όμως και η αμφιδρόμηση του εν λόγω τμήματος της οδού. Παρακαλώ (και όχι μόνο εγώ) να παρέμβετε μέσω της Ημερησίας . Σας ευχαριστώ».

Λοιπόν εγώ την παρέμβασή μου την έκανα όπως βλέπεις φίλε αναγνώστη. Θα συμφωνήσω επίσης στο σκέλος που αφορά τους δρόμους διπλής κατεύθυνσης, διότι θεωρώ πως μια πόλη, οφείλει πρώτα να διαθέσει τους χώρους στάθμευσης στους πολίτες και μετά να τους οδηγήσει εκτός κέντρου πόσο δε μάλλον, να τους «κόψει» θέσεις στάθμευσης.

Οι συγκεκριμένες περιοχές είναι ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες και στο τέλος οι άνθρωποι θα πρέπει να βάζουν τα αυτοκίνητά τους στα διαμερίσματα.

Δεν ξέρω με ποιον τρόπο θα λυθεί αυτό το πρόβλημα πάντως το σίγουρο είναι πως πρώτα ολοκληρώνεις πάρκιγκ και μετά αφαιρείς θέσεις στάθμευσης.
Τώρα, οι συγκοινωνιολόγοι μπορεί και να έχουν άλλη άποψη. Δεν ξέρω, δεν ρώτησα. Ας μου πουν όμως, πού στο διάολο να βάλω το αυτοκίνητό μου.

Διότι από θεωρία χόρτασα. Στην πράξη. Να μου πουν …εδώ θα βάλεις το αυτοκίνητό σου.

Πάμε τώρα και σε ένα άλλο θέμα που είμαι σίγουρη πως σας ενδιαφέρει και σίγουρα έχετε βρεθεί τουλάχιστον σε μια συζήτηση που να το αφορά.

Αφορμή πήρα από την ανακοίνωση του δήμου Λιτοχώρου προ ημερών σχετικά με την ποιότητα του νερού στις παραλίες του.

Η ανακοίνωση ανέφερε τα εξής: «Με αφορμή κάποιες φήμες που αφορούν στην ποιότητα του νερού στις παραλίες του Δήμου Λιτοχώρου, ανακοινώνονται τα εξής: 
Πραγματοποιήθηκαν και πραγματοποιούνται συνεχείς μετρήσεις. Οι τελευταίες από αυτές στις 18/06/2010  επιβεβαιώνουν ότι οι θάλασσες του Δήμου Λιτοχώρου είναι απολύτως καθαρές. Θα συνιστούσαμε στους λουόμενους δημότες  αλλά και στους επισκέπτες μας να επισκέπτονται άφοβα τις παραλίες και να μην ανησυχούν από κακόβουλες φήμες.
Για κάθε πληροφορία σχετικά με τις  μετρήσεις θα σας παρακαλούσαμε να επικοινωνείτε με το Δήμο και της Υπηρεσίες του».  

Αυτό το απολύτως καθαρές πήγα να επιβεβαιώσω κι εγώ κύριοι, πλην όμως υπήρξα αυτόπτης μάρτυρας των φουσκαλίθρων και λίγο αργότερα της μπεζ –καφέ κηλίδας στην ακτή της Πλάκας.

Δεν ξέρω ρε παιδιά αν είναι πρώτης τάξεως τα νερά σας, πότε παίρνετε τα δείγματα και τι σας λένε, πάντως υπάρχει θέμα.
Δεν θα πω ότι υπάρχει πρόβλημα, γιατί θυμάμαι και τους ομηρικούς καβγάδες στο δημοτικό συμβούλιο Κατερίνης.

Είχαμε μπλέξει με την οπτική ρύπανση, την κανονική ρύπανση, και το κακό συναπάντημα.
Εγώ ξέρω πως η θάλασσα είχε φούσκες. Αν μου εξηγήσει κανείς πως είχε φούσκες τότε θα πω ότι ναι…είναι ένα φυσικό φαινόμενο της θαλάσσιας περιοχής.

Ας μου εξηγήσουν και όλοι μαζί τι ακριβώς ήταν αυτή η κηλίδα μπεζ χρώματος. Διότι δεν θα με τρελάνετε.

Ακόμη κι αν πρόκειται για οπτική ρύπανση, κάντε κάτι, γιατί οι λουόμενοι δεν έχουν όρεξη για οπτικά παιχνιδάκια.

Επίσης να σημειώσω ότι οι ώρες εμφάνισης των φαινομένων είναι κάθε μέρα σχεδόν οι ίδιες.
Αν θέλετε και το σημείο πάρτε με τηλέφωνο να σας το πω, αν και είμαι σίγουρη πως εκατοντάδες λουόμενοι της περιοχής μπορούν να σας το βεβαιώσουν, αρκεί να κάνετε μια βόλτα προς τα εκεί.

Και μη μου πείτε ότι δημιουργώ πρόβλημα στον τουρισμό. Πρόβλημα δημιουργείται από τη σύγχυση που επικρατεί λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος που βλέπουν καθημερινά οι επισκέπτες.

Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη δυσφήμιση από αυτήν πιστέψτε με.
ΚΡΑΧΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: