Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ

Τριτη 18 Αυγουστου 2009


"ΣΤΟ ΣΤΑΣΘΜΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ"

- Στο σταθμό του Μονάχου που με πέταξε... άχου
η καλή μοίρα μου, Ελλάδα κακομοίρα μου

- 'Οπου να' ναι σουρουπώνει η "ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ" θα φτάσει
ΘΑΡΘΕΙ και θα κατεβάσει ΤΟΝ Μιχάλη το "θεριό"

- Στο σταθμό του Μονάχου που με πέταξαν ... άχου....

γλύτωσα τη φυλακή , SIMENS καλομοίρα μου...

- Κάθε επαφή και μίζα, ποιον δεν ξέρω, ποιός δέν με ξέρει,

αφιλόξενα τα μέρη, παγωμένες οι καρδιές...

-Στο σταθμό του Μονάχου, που με ξέχασε.... άχου

η κυβέρνηση αυτή, Ελλάδα κακομοίρα μου....

- Δίπλα μου λαγοκοιμάται ένας χίππυ πεινασμένος,
ένας Ελλην Υπουργός, τώρα πιά "ψόφιος κοριός"

- Στο σταθμό του Μονάχου, που με ξέχασε άχου

η καλή μοίρα μου, SIMENS κακομοίρα μου.

- Ποιός πολιτικός θυμάται, πόσα πήρε και που πήγαν

στη κυβέρνηση αυτή,και την κάνουν γυριστή

-Στο σταθμό του Μονάχου, με simens του θανάτου

στην Ελλάδα της ρεμούλας και της αρπαχτής.

-Ποιός απο όλους τάχει πάρει, πόσα πήραν και γιατί,
δέν θα πεί ποτέ ο "μέγας'' Χριστοφοράκος Μιχαήλ .

(Αρε και να ζούσε οΣτράτος Διονυσίου να το τραγουδούσε αυτό)

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: