Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

Αυτό είναι το κείμενο πώλησης της Ολυμπιακής στη ΜIG

Εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η συνολική εισήγηση των επενδυτικών και νομικών συμβούλων της Κυβέρνησης (Lazard, Εθνική, Εμπορική, Δικηγορικό Γραφείο Μπερνίτσα και Howrey), σε σχέση με την αποκρατικοποίηση της Ολυμπιακής, η οποία εγκρίθηκε από τον Επίτροπο Παρακολούθησης, που τοποθετήθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συμφωνία με την Ελληνική Κυβέρνηση... Το parapolitika.gr έχει στην διάθεσή του και δημοσιεύει το πλήρες κείμενο της εισήγησης των επενδυτικών Συμβούλων. Το περιεχόμενο του κειμένου αποκαλύπτει το παρασκήνιο Ï! �ων όσων έχουν εξελιχθεί τις τελευταίες μέρες. Όπως επίσης δημοσιεύουμε τα όσα αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, ο άνθρωπος που κατάφερε να ιδιωτικοποιήσει την Ολυμπιακή και να απαλλάξει το Ελληνικό Δημόσιο από την ημερήσια υποχρέωση της καταβολής του 1 εκ. ευρώ για την επιβίωση της Ολυμπιακής.
LAZARD & CO., LIMITED [ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ]
NBG INTERNATIONAL LIMITED, [ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ]

Εμπορική Τράπεζα, Σοφοκλέους [ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ]
(«οι Οικονομικοί Σύμβουλοι» ή «εμείς»)
Προς: Κωστή Χατζηδάκη, Υπουργό Ανάπτυξης
Κοινοποίηση: Μέλη της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων
Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών
Eιδική Γραμματεία Αποκρατικοποιήσεων
Καραγιώργη Σερβίας 8
Αθήνα, 101 84
Ελλάδα
6 Μαρτίου 2009
Αξιότιμοι Κύριοι,
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ε», ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΓΕΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ/ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΗΣ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Α.Ε.» ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗΣ ΤΗΣ, «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ»
Σας γράφουμε αναφορικά με την προτεινόμενη πώληση («η Πώληση» ή «οι Πωλήσεις») συγκεκριμένων περιουσιακών στοιχείων που ανήκουν στο πτητικό έργο των Ολυμπιακών Αερογραμμών Α.Ε. («τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον» ή «η Πώληση της Πάνθεον») και στις δραστηριότητες επίγειας εξυπηρέτησης και συντήρησης/επισκευής αεροσκαφών («MRO») της Ολυμπιακής Αεροπορίας Υπηρεσίες Α.Ε., καθώς και της θυγατρικής της, Ολυμπιακής Αεροπλοΐας (αντιστοίχως «τα Περιουσιακά Στοιχεία Επίγειας Εξυπηρέτησης» ή «η Πώληση της Επίγειας Εξυπηρέτησης») και «τα Περιουσιακά Στοιχεία του MRO» ή «η Πώληση του MRO»).
Η παρούσα επιστολή δίδεται με βάση, και σύμφωνα με, τους όρους της επιστολής πρόσληψής μας από το Ελληνικό Δημόσιο («ΕΔ») σε εμπιστευτική βάση και με αποκλειστικό σκοπό να παράσχει πληροφορίες στο ΕΔ για την αξιολόγησή του ως προς την έκβαση των Πωλήσεων. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση, ούτε η αναφορά στην παρούσα επιστολή και το περιεχόμενο της, εν όλω ή εν μέρει, σε κανενός είδους έγγραφο ή κατά οιονδήποτε άλλο τρόπο χωρίς προηγούμενη συγκατάθεσή μας, στο βαθμό που αυτό δεν επιτρέπεται ρητά από τους όρους της επιστολής πρόσληψής μας.
Στις 4 Φεβρουαρίου 2009, η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων («ΔΕΑ») ανακοίνωσε ότι στους δημόσιους διαγωνισμούς για τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον, της Επίγειας Εξυπηρέτησης και του MRO δεν είχαν κατατεθεί Τελικές Προσφορές οι οποίες να είναι και σύμφωνες με τους όρους των δημόσιων διαγωνισμών και να είναι αντιστοιχούν τουλάχιστον στο ύψος των παρακάτω ανεξάρτητων αποτιμήσεων των προς πώληση στοιχείων (παρατίθενται το κατώτερο ποσό των ανεξάρτητων αποτιμήσεων):
Περιουσιακά Στοιχεία Πάνθεον: €45.700.000
Περιουσιακά Στοιχεία Επίγειας Εξυπηρέτησης: €44.800.000
Περιουσιακά Στοιχεία MRO: €16.700.000
Κατά συνέπεια οι δημόσιοι διαγωνισμοί ακυρώθηκαν και το ΕΔ αποφάσισε να ζητήσει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να τροποποιήσει εν μέρει την Aπόφαση της 17ης Σεπτεμβρίου 2008 («Απόφαση της Επιτροπής») ώστε να επιτρέψει στο ΕΔ να προβεί σε πώληση με απευθείας διαπραγματεύσεις των Περιουσιακών Στοιχείων της Πάνθεον, της Επίγειας Εξυπηρέτησης και του MRO σε ιδιώτες επενδυτές στις τιμές τουλάχιστον των αντίστοιχων ανεξάρτητων αποτιμήσεων.
Οι Απευθείας Διαπραγματεύσεις και η Διαδικασία Πώλησης
Στις 4 Φεβρουαρίου 2009, το ΕΔ προέβη σε δημόσια ανοικτή πρόσκληση για την πώληση των Περιουσιακών Στοιχείων και έδωσε εντολή στους συμβούλους της να προβούν σε απευθείας διαπραγματεύσεις με ενδιαφερόμενους για τις Πωλήσεις. Στις 13 Φεβρουαρίου 2009, οι Χρηματοοικονομικοί Σύμβουλοι έλαβαν δεσμευτικές προσφορές, υπό συγκεκριμένους όρους καθώς και με αίτημα την χορήγηση περιόδου αποκλειστικής διαπραγμάτευσης, από την ΜΑRFIN Ιnvestment Group Holding S.A. ("MIG") και την Swissport Hellas Sud S.A. ("Swissport").
Η προσφορά της MIG αφορά την αγορά των Περιουσιακών Στοιχείων της Πάνθεον, το μετοχικό κεφάλαιο της Πάνθεον και τα Περιουσιακά Στοιχεία του MRO. Η προσφορά της Swissport αφορά τα Περιουσιακά Στοιχεία της Επίγειας Εξυπηρέτησης και έθετε ως όρο την επίτευξη ικανοποιητικής συμφωνίας με το νέο ιδιοκτήτη της Πάνθεον για την παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης.
Προσφορά από την Swissport Hellas Sud S.A. για τα Περιουσιακά Στοιχεία της Επίγειας Εξυπηρέτησης («η Προσφορά της Swissport»)
Η Swissport υπέβαλε την ακόλουθη προσφορά:
€44.800.000 για τα Περιουσιακά Στοιχεία της Επίγειας Εξυπηρέτησης.
Η προσφορά της Swissport έγινε υπό την προϋπόθεση ύπαρξης ικανοποιητικής για τη Swissport συμφωνίας αναφορικά με τη μελλοντική παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης μεταξύ αυτής και της MIG, ή οποιουδήποτε άλλου σοβαρού επενδυτή που θα αγοράσει τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον και του MRO.
Η προσφορά της Swissport και η προσφορά της MIG, όπως αναφέρεται παρακάτω, υπεβλήθησαν σε πανομοιότυπα αιτήματα χορήγησης αποκλειστικής περιόδου διαπραγμάτευσης. Καθώς όμως οι διαπραγματεύσεις με την MIG διήρκεσαν έως την τελευταία ημέρα της αποκλειστικής περιόδου διαπραγμάτευσης, ο ως άνω όρος της προσφοράς της Swissport δεν ήταν δυνατόν να εκπληρωθεί και συνεπώς θα ήταν εύλογο κατά τη γνώμη μας να εξεταστεί η δυνατότητα παράτασης της περιόδου αποκλειστικής διαπραγμάτευσης (της Swissport) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν η συμφωνία θα ολοκληρωθεί! . Ως προς τούτο η Swissport έστειλε επιστολή στους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους στις 6 Μαρτίου 2009 αιτούμενη την παράταση κατά μία εβδομάδα της αποκλειστικής περιόδου διαπραγμάτευσης έως τις 13 Μαρτίου 2009, ώστε να έχει καταλήξει σε εμπορική συμφωνία και με την MIG.
Η MIG επίσης απέστειλε στους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους επιστολή δηλώνοντας ότι, στην περίπτωση που η συμφωνία με τη Swissport δεν ολοκληρωθεί την επόμενη εβδομάδα, η MIG θα υποβάλει δεσμευτική προσφορά για την Επίγεια Εξυπηρέτηση.
Προσφορά από την MARFIN Investment Group για την Εξαγορά των Περιουσιακών Στοιχείων της Πάνθεον και του MRO («Η Προσφορά της MIG")
Η MIG υπέβαλε την ακόλουθη προσφορά:
€45.700.000 για τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον και
€16.700.000 για τα Περιουσιακά Στοιχεία του MRO.
Όσον αφορά την κεφαλαιοποίηση της Πάνθεον και της εταιρίας MRO, η MIG δήλωσε στην προσφορά της ότι:
«Δεν επιθυμούμε να προχωρήσει η Πάνθεον ή η εταιρία MRO σε μείωση κεφαλαίου και διατιθέμεθα να εξαγοράσουμε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Πάνθεον και το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας MRO στην καθαρή αξία του ενεργητικού τους από την ημερομηνία εκτέλεσης των σχετικών συμφωνιών».
Η προσφορά της MIG είχε ως όρους την επίτευξη συμφωνίας στα νομικά έγγραφα, την συμφωνία επί κατάλληλου σχεδίου για τη μεταβατική περίοδο, και την έγκριση της εξαγοράς από το διοικητικό της συμβούλιο.
Παροχή Αποκλειστικότητας στη MIG και στη Swissport
Και οι δύο προσφορές έγιναν υπό τον όρο ότι θα τους παραχωρηθεί το αργότερο εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής των προσφορών, δηλαδή μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου 2009, περίοδος αποκλειστικής διαπραγμάτευσης έως τις 9 Μαρτίου 2009 για τη συνομολόγηση των συμβάσεων των αντίστοιχων Πωλήσεων.
Καθώς και οι δύο προσφορές ήταν αξιόπιστες και πληρούσαν το κριτήριο του τιμήματος που είναι ίσο τουλάχιστον με την ελάχιστη ανεξάρτητη αποτίμηση, και επιπλέον ήταν με διαφορά οι πλέον συμφέρουσες και αξιόπιστες που είχαν υποβληθεί έως την περίοδο εκείνη, παραχωρήθηκε περιορισμένη περίοδος αποκλειστικής διαπραγμάτευσης από τις 14 Φεβρουαρίου 2009 έως τις 6 Μαρτίου 2009 τόσο στη MIG όσο και στη Swissport, ώστε να γίνει προσπάθεια να συμφωνηθούν οι Πωλήσεις. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το ΕΔ συμφώνησε ότι δε θα προβεί σε διαπραγματεύσειÏ! ‚, ούτε θα υπογράψει συμβάσεις για τις Πωλήσεις με άλλο επενδυτή, με την εξαίρεση τυχόν συμφωνιών αναγκαίων προκειμένου να δοθεί και σε άλλους πιθανούς επενδυτές πρόσβαση στο αρχείο πληροφοριών («data room»).
Η δικηγορική εταιρεία Howrey LLP. ("Howrey") ενημέρωσε τους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους ότι η προσέγγιση αυτή είχε συζητηθεί με τον Επίτροπο Παρακολούθησης και ότι ο τελευταίος δεν εξέφρασε αντιρρήσεις όσον αφορά την χορήγηση προθεσμίας αποκλειστικής διαπραγμάτευσης.
Αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με την MIG
Έως σήμερα, οι Χρηματοοικονομικοί Σύμβουλοι και νομικοί σύμβουλοι του ΕΔ («Νομικοί Σύμβουλοι»), έχουν διαπραγματευθεί με την MIG, εκ μέρους του ΕΔ, για την Πώληση της Πάνθεον και την Πώληση της MRO. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αποκλειστικής διαπραγμάτευσης, δόθηκε στην MIG πρόσβαση στο ηλεκτρονικό data room. Η MIG ολοκλήρωσε τον έλεγχο που αφορά στις Πωλήσεις. Οι διαπραγματεύσεις επικεντρώθηκαν κυρίως στην επίτευξη συμφωνίας ως προς τους όρους της Συμφωνίας των Μετόχων και της Συμφωνίας Πώλησης και Αγοράς των Μετοχών σε σχέση με την Πώληση Ï! �ης Πάνθεον και την Πώληση της MRO. Κατόπιν της τελικής διαπραγμάτευσης που έλαβε χώρα στην Αθήνα στις 5 και 6 Μαρτίου 2009, οι δύο πλευρές κατέληξαν ουσιωδώς σε συμφωνία ως προς όλα τα τελικά δεσμευτικά βάσει των οποίων το ΕΔ θα συμφωνήσει να πωλήσει, και η MIG θα συμφωνήσει να αγοράσει, τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον και της MRO ακολουθώντας τη δομή της αγοραπωλησίας η οποία έχει συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σημειώνεται ότι η προσφορά της MIG παραμένει ανοικτή μόνο όσο αυτή βρίσκεται σε περίοδο αποκλειστικής διαπραγμάτευσης. Η περίο! δος αποκλειστικής διαπραγμάτευσης που της χορηγήθηκε από το ΕΔ εκπνέει στις 6μμ ώρα Μ. Βρετανίας της 6ης Μαρτίου 2009 και η MIG έχει επανειλημμένα διευκρινίσει ότι εάν η περίοδος της για αποκλειστική διαπραγμάτευση εκπνεύσει χωρίς να έχει υπάρξει συμφωνία για τις Πωλήσεις, θα αποσυρθεί από την διαδικασία. Οι Νομικοί Σύμβουλοι του ΕΔ σε θέματα ανταγωνισμού, το Δικηγορικό Γραφείο Μ & Π Μπερνίτσας και η Howrey («Νομικοί Σύμβουλοι Ανταγωνισμού») μας ενημέρωσαν ότι, κατά την άποψή τους, η υπογραφή συμφωνίας με την MIG συνεπάγεται ότι η MIG θα καταβάλει γι! α τα περιουσιακά στοιχεία των Oλυμπιακών Aερογραμμών και της Oλυμπιακής Αεροπορίας Υπηρεσίες το τίμημα που προκύπτει από την αποτίμηση του ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα. Σύμφωνα με την πρακτική και τη νομολογία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και κατά πάγια νομολογία των Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, δεν τίθεται ζήτημα κρατικής ενίσχυσης στο πλαίσιο ιδιωτικοποίησης όταν η μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων πραγματοποιείται βάσει της αγοραίας αξίας τους. Κατά την Επιτροπή, η αγοραία αξία θεωρείται ορθώς διαπιστωμένη όταν η μεταβίβαση περιουσι! ακών στοιχείων διεξάγεται είτε στον πλειοδότη ανοικτού διαγωνισμού είτε βάσει αποτίμησης ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα. Το κρίσιμο συναφές ζήτημα εδώ είναι ότι, εάν το τίμημα που καταβάλλεται για τη μεταβίβαση είναι η τιμή πλειοδοσίας σε διαγωνισμό ή εάν δεν είναι μικρότερο από την αποτίμηση ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα, οιαδήποτε προϋπάρχουσα κρατική ενίσχυση εμπεριέχεται στο τίμημα. Συνεπώς, ο αγοραστής δεν αποκτά κανένα οικονομικό πλεονέκτημα από την απόκτηση των περιουσιακών στοιχείων.
Οι Νομικοί Σύμβουλοι Ανταγωνισμού θεωρούν ότι το ΕΔ έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να προσδιορίσει την αγοραία αξία των περιουσιακών στοιχείων των Oλυμπιακών Aερογραμμών και της Oλυμπιακής Αεροπορίας Υπηρεσίες, οργανώνοντας αρχικά ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία με κάθε επιμέλεια και συμμόρφωση με την Απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 17ης Σεπτεμβρίου 2008 (όπως επιβεβαιώθηκε από τον Επίτροπο Παρακολούθησης). Η εν λόγω διαδικασία δεν είχε επιτυχή αποτελέσματα συνολικά λόγω της παρούσας αρνητικής οικονομικής συγκυρίας. Επιπλέον, το ΕΔ ζήτησε την αποτίμηση των συγκεκριμένων Περιουσιακών Στοιχείων από ανεξάρτητο εκτιμητής, όπως προβλέπεται από το Νόμο περί Αποκρατικοποιήσεων και την Απόφαση της Επιτροπής.
Ο ανεξάρτητος εκτιμητής αποτίμησε το καθένα από τα τρία πακέτα Περιουσιακών Στοιχείων σε μεγαλύτερη αξία σε σύγκριση με το πλειοδοτικό τίμημα που επιτεύχθηκε μέσω των αντίστοιχων ανοικτών διαγωνισμών (ασχέτως μάλιστα από το ζήτημα εάν οι εν λόγω προσφορές πληρούσαν τους όρους της επιστολής διαδικασίας του ανοικτού διαγωνισμού της 22ας Δεκεμβρίου 2008). Κατά συνέπεια, εάν η MIG καταβάλει την αγοραία τιμή που προέκυψε από την αποτίμηση του ανεξάρτητου εκτιμητή, δεν θα αποκτήσει κανένα οικονομικό πλεονέκτημα, και ως εκ τούτου δεν τίθεται ζήτημα ύπαρξης κρατικής ενίσχυσης. Το συμπέρασμα αυτό δεν μεταβάλλεται από το γεγονός ότι προσφορές υψηλότερες από αυτήν της MIG υποβλήθηκαν κατά τη διάρκεια των απευθείας διαπραγματεύσεων, αφού το κρίσιμο στοιχείο για ζητήματα κρατικών ενισχύσεων είναι ότι ο αγοραστής δεν πρέπει να αποκτά οικονομικό πλεονέκτημα.
Προσφορά από την Aegean Airlines για την αγορά των Περιουσιακών Στοιχείων της Πάνθεον και των Περιουσιακών Στοιχείων της MRO («Προσφορά της Aegean»)
Στις 4 Μαρτίου 2009 οι Οικονομικοί Σύμβουλοι έλαβαν από την Aegean Airlines Α.Ε. («Aegean») μονοσέλιδη επιστολή οικονομικής προσφοράς για τα «περιουσιακά στοιχεία που σχετίζονται με το πτητικό έργο» και τα «περιουσιακά στοιχεία της τεχνικής βάσης». Η προσφορά αυτή χαρακτηριζόταν ως «δεσμευτική προσφορά». Παράλληλα, η Aegean εξέδωσε ανακοίνωση τύπου δημοσιοποιώντας το ενδιαφέρον της. Η προσφορά της Aegean ήταν η ακόλουθη:
€90 εκατ. για τα Περιουσιακά Στοιχεία της Πάνθεον, και
€20 εκατ. για τα Περιουσιακά Στοιχεία της MRO.
Η Aegean δήλωνε στην επιστολή προσφοράς ότι:
«το τίμημα για την αγορά των μετοχών της Πάνθεον A.E. θα ισούται με την καθαρή αξία της εταιρίας, που υπολογίζεται σε €60 εκατ. (€60.000000)».
Περαιτέρω, η Aegean δήλωσε ότι:
«η εταιρία μας διαθέτει τα απαιτούμενα κεφάλαια σε ελεύθερες και διαθέσιμες τραπεζικές καταθέσεις. Απόδειξη για την ύπαρξη των κεφαλαίων μπορεί να σας παρασχεθεί εάν το ζητήσετε».
Στις 4μμ ώρα Μ. Βρετανίας της 5ης Μαρτίου 2009, η Aegean, χωρίς να της έχει ζητηθεί, υπέβαλε στους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους επιστολές από δύο τράπεζες που υποστηρίζουν τη χρηματοδότηση της Aegean για την εξαγορά της Πάνθεον και της MRO:
Η Alpha Bank έγραψε στους Χρηματοοικονομικούς Σύμβουλους Lazard γνωστοποιώντας τη δέσμευσή της ύψους €50 εκατ. όσον αφορά την Πώληση. Η Alpha Bank επιβεβαίωσε, επίσης, ότι η Aegean διαθέτει ελεύθερες και διαθέσιμες καταθέσεις στην τράπεζα ύψους €65 εκατ.
Η Τράπεζα Πειραιώς έγραψε στους Χρηματοοικονομικούς Σύμβουλους Lazard γνωστοποιώντας τη δέσμευσή της ύψους €50 εκατ. όσον αφορά την Πώληση. Η Τράπεζα Πειραιώς επιβεβαίωσε, επίσης, ότι η Aegean διαθέτει ελεύθερες και διαθέσιμες καταθέσεις στην τράπεζα ύψους €50 εκατ.
Πρέπει να σημειωθεί ότι και η προσφορά της Aegean και οι επιστολές δέσμευσης της Alpha Bank και της Tράπεζας Πειραιώς ελήφθησαν μόλις δύο ημέρες πριν από την εκπνοή της περιόδου αποκλειστικής διαπραγμάτευσης με την MIG. Πέραν τούτου, η Αegean δεν είχε πρόσβαση στο ηλεκτρονικό data room, ούτε σε οποιαδήποτε άλλα εμπιστευτικά έγγραφα τα οποία έθεσε στη διάθεση των ενδιαφερομένων προς έλεγχο το ΕΔ και/ή οι σύμβουλοί του. Επίσης, η Αegean δεν έχει εξετάσει τις συμβάσεις για τις Πωλήσεις, ούτε έχει προβεί σε διαπραγματεύσεις με τους Χρηματοοικονομικούς ή Νομικούς Συμβούλους του ΕΔ. Κατά συνέπεια, υφίσταται αβεβαιότητα ως προς τους ουσιώδεις συμβατικούς όρους των Πωλήσεων που θα μπορούσε να αποδεχθεί η Aegean, καθώς επίσης ως προς το εάν οι όροι που θα αποδέχονταν θα είναι συμβατοί με την Απόφαση της Επιτροπής.
Οι Νομικοί Σύμβουλοι Ανταγωνισμού μας ενημέρωσαν για τα ακόλουθα σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με την προσφορά της Aegean τα οποία δύνανται να επηρεάσουν το χρονοδιάγραμμα των Πωλήσεων λόγω ζητημάτων που άπτονται του δικαίου ανταγωνισμού:
Η προσφορά της Aegean δημιουργεί σημαντική αβεβαιότητα όσον αφορά τη δυνατότητα τήρησης του χρονοδιαγράμματος που έχει τεθεί για την ολοκλήρωση των Πωλήσεων λόγω πιθανών εμπλοκών που σχετίζονται με ζητήματα ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με την προσφορά της Aegean, η τελευταία δεσμεύεται να αναλάβει το πτητικό έργο εντός εξήντα (60) ημερών από την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας. Εντούτοις, όπως προκύπτει από δημόσιες πληροφορίες, το δίκτυο πτήσεων της Aegean συμπίπτει σε μεγάλο βαθμό με το δίκτυο πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αφήνοντας κατά μέρος τα όποια ζητήματα συγκέντρωσης μπορεί να ανακύψουν στην ελληνική αγορά, πιθανή εξαγορά των χρονοθυρίδων (slots) της Ολυμπιακής από την Aegean σε διεθνή αεροδρόμια/συστήματα αεροδρομίων - στα οποία πετούν επί του παρόντος και οι δύο αεροπορικές εταιρίες - πιθανώς να απαιτεί την εξασφάλιση κανονιστικών εγκρίσεων ή/εγκρίσεων της συγκέντρωσης.
Όσον αφορά τις επιπτώσεις που (μια πιθανή συμφωνία με την Aegean) μπορεί να έχει στον ανταγωνισμό στην ελληνική αγορά, οι Νομικοί Σύμβουλοι ΑνταγωνιÏ%
http://parapolitika.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: