Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

«Δεν είναι καλλιστεία» Νέα Δημοκρατία: Η πλευρά Μητσοτάκη ζητά Πρόεδρο στις 15 Νοεμβρίου

Αθήνα: Τις τοποθετήσεις συνεργατών του Βαγγέλη Μεϊμαράκη για το χρόνο διεξαγωγής των εκλογών σχολίασαν κύκλοι του υποψήφιου για την προεδρία της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη...


«Οι εκλογές δεν είναι καλλιστεία. Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει τι λέμε. Οι εκλογές πρέπει να γίνουν 15 Νοεμβρίου» σημείωσαν, όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Νωρίτερα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε παραχωρήσει συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό STAR, όπου σημείωσε:

>> Ξέρω ότι θα υπάρχουν πολίτες που δεν θα με ψηφίσουν λόγω του ονόματός μου. Ζητώ να κριθώ για τη διαδρομή μου κι όχι για το όνομά μου.
>> Τιμώ το όνομά μου, είμαι πολύ υπερήφανος για τον πατέρα μου, σέβομαι την οικογενειακή μου καταγωγή αλλά δεν είμαι συνέχειά του. Είμαι αυτόνομος πολιτικός και νομίζω το έχω αποδείξει.
>> Η Νέα Δημοκρατία είναι ένα μεγάλο κεντροδεξιό, φιλελεύθερο κόμμα. Η μεγάλη αντιδιαστολή σήμερα δεν είναι μεταξύ Κέντρου και Δεξιάς αλλά μεταξύ Κεντροδεξιάς και Αριστεράς.
>> Πρέπει να μιλήσουμε για το τι σημαίνει φιλελεύθερος πραγματισμός με κοινωνικό πρόσωπο, να δίνεις στους άλλους ίσες ευκαιρίες και να μην περιμένεις ίσα αποτελέσματα.
>> Θα δώσουμε μάχη απέναντι στον εξισωτισμό της Αριστεράς. Σε αυτήν τη μάχη χωράνε μαζί και κεντρώοι και δεξιοί γιατί αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν.
>> Θέλω μια Νέα Δημοκρατία ισχυρή απέναντι στον κ. Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ και μια Νέα Δημοκρατία που θα πάει από το 28% σε ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό που θα κερδίσει τις εκλογές.
>> Εάν δεν έχουμε εξηγήσει επαρκώς ότι η φιλελεύθερη προσέγγιση είναι τελικά μια κοινωνικά ευαίσθητη προσέγγιση τότε δεν έχουμε κάνει καλά τη δουλειά μας.
>> Οι πολίτες θα πρέπει να με ψηφίσουν εάν θέλουν μια Νέα Δημοκρατία, η οποία θα είναι πολύ διαφορετική από τη σημερινή Νέα Δημοκρατία με πολλά περισσότερα νέα πρόσωπα και με έναν πιο σαφή και αιχμηρό λόγο που θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις θέσεις απασχόλησης και στην οικονομική ανάπτυξη.
>> Δεν πιστεύω στον ηλικιακό ρατσισμό αλλά θέλω να δώσω πολλές ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους να αναδειχθούν.
>> Δεν θέλω μια Νέα Δημοκρατία που θα αποφασίζει μόνο ο αρχηγός και η παρέα του. Από τη φύση μου δεν είμαι άνθρωπος αυταρχικός, είμαι άνθρωπος πιο συλλογικός και θέλω να προτάξω μπροστά μια ομάδα της γενιάς μας.

Πηγή: news.in.gr
http://www.philenews.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: