Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Σαββίδης: «Έτοιμος να αρπάξω κάθε ευκαιρία» Σύμφωνα με όσα δήλωσε, ο Κυριάκος Σαββίδης δεν φοβάται τις προκλήσεις και είναι έτοιμος να αρπάξει την κάθε ευκαιρία

http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitiko/article2183134.ece/ALTERNATES/w620/mpizera.jpg
Ο Κυριάκος Σαββίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Metrosport», μίλησε για την επιτυχημένη σεζόν στην Κ 20, αλλά και τη νέα που είναι γεμάτη με προκλήσεις.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:...

-Πως ένιωσες με την πρώτη σου συμμετοχή στην ανδρική ομάδα του ΠΑΟΚ στον φετινό αγώνα με τον Λεβαδειακό;
"Το περίμενα πολύ καιρό. Το πίστευα ότι κι εγώ μια μέρα θα παίξω στην μεγάλη ομάδα, ότι θα βρεθώ σε αυτή θέση να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ. Ηθελα να νιώσω αυτή την αίσθηση της συμμετοχής στην πρώτη ομάδα. Είναι κάτι που μου δίνει δύναμη για την συνέχεια, μου δίνει δύναμη να δουλέψω ακόμη περισσότερο".
-Πόσο σημαντικό είναι για έναν νεαρό ποδοσφαιριστή να έχει δίπλα του για στηρίγματα στην πρώτη ομάδα έμπειρους ποδοσφαιριστές;
http://olapaok.gr/podosfairo/Proponitiko/article2183134.ece/ALTERNATES/w620/mpizera.jpg"Είναι πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή που κάνει τα πρώτα του βήματα σε ανδρικό επίπεδο, μέχρι να σταθεί στα πόδια του, να νιώθει τους πιο έμπειρους συμπαίκτες του σαν οικογένειά του. Παίρνω πολλά από αυτούς και μετά προσπαθώ να τα βγάζω με επιτυχία μέσα στο γήπεδο".
-Πόσο έτοιμος νιώθεις για την πρόκληση της μεγάλης ομάδας;
"Δεν φοβάμαι την πρόκληση, είμαι έτοιμος να αρπάξω την κάθε ευκαιρία. Το ονειρό μου, άλλωστε, ήταν να παίξω στην πρώτη ομάδα και είμαι αποφασισμένος να αποδείξω τι αξίζω. Ελπίζω να ανταποκριθώ και η φετινή πρώτη μου συμμετοχή στην πρώτη ομάδα να είναι μόνο η αρχή".
-Εχεις άποψη για τον νέο προπονητή του ΠΑΟΚ τον Αγγελο Αναστασιάδη;
"Χωρίς να γνωρίζω προσωπικά τον νέο προπονητή, ξέρω ότι έχει προσφέρει πολλά στον ΠΑΟΚ τα προηγούμενα χρόνια. Θα είναι χαρά μου και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του".
-Πόσο σημαντική ήταν η συμβολή του Βλάνταν Ιβιτς για να κάνεις το άλμα για την πρώτη ομάδα;
"Με βοήθησε πάρα πολύ την φετινή χρονιά με τις συμβουλές του και γιατί με ενέπνευσε να προσπαθώ κάθε φορά και περισσότερο. Ο κύριος Ιβιτς θεωρώ πως ήταν ο άνθρωπος που με πίστεψε περισσότερο από τον καθένα την φετινή σεζόν".
http://www.woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: