Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Παπαβασιλείου: Έχω δύο προτάσεις

cfoot2
Μέχρι το τέλος του μήνα θα γνωρίσει την ομάδα που θα προπονεί του χρόνου ο πρώην τεχνικός του Βατανιακού.
Οι δηλώσεις του στον «Arena FM»:
Για το ταξίδι του στο Αλικάντε της Ισπανίας:  «Ήταν ένα πολύ εποικοδομητικό....
ταξίδι για μένα σε μια χώρα που βλέπουμε να κυριαρχεί σε επίπεδα Ευρώπης. Ήταν τεράστια εμπειρία για μένα, που θα μου δώσει μεγάλη βοήθεια στην συνέχεια της προπονητικής μου καριέρας. Είδα πολλά στοιχεία από τον Ισπανικό σύλλογο που δείχνουν ότι είναι πολύ μπροστά και πολύ προχωρημένοι σε σχέση με μας».
Για τον Βατανιακό: «Έχω λύσει την συνεργασία μου με την Βατανιακό, έλειπα και 10 μέρες οπότε δεν έχω κάποια ενημέρωση. Από όσα ξέρω, περιμένουν την απόφαση στις 6 Ιουνίου από την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ, σε ποια κατηγορία θα αγωνίζονται στην ερχόμενη σεζόν».
Για το μέλλον του: «Ακόμα είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι. Έχω κάνει κάποιες συζητήσεις με μια ομάδα από τον Νότιο και μια ομάδα από τον Βόρειο όμιλο. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω πάρει την απόφαση μου και θα ξέρω σε ποια ομάδα θα βρίσκομαι».
Για το μίνι πρωτάθλημα των πλέι οφ: «Βλέπουμε ένα πολύ καλό μίνι πρωτάθλημα. Ξεχωρίζουν οι ομάδες της Κέρκυρας αλλά και του Βόλου και θεωρώ ότι άξια βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Έχουν πολύ καλό ρόστερ αλλά και πολύ μεγάλο λαό που τις στηρίζουν από πίσω για να ανέβουν στην μεγάλη κατηγορία».
Για τον Ηρακλή: «Για να έχει τύχει αυτή η ομάδα πρέπει να ενωθούνε άπαντες και να κοιτάξουν το συμφέρον της ομάδας. Σε πολλά παιχνίδι έχασε τους βαθμούς στις λεπτομέρειες, όπως και στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Αιγινιακό».
http://www.mikriliga.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: