Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ - ΑΛΕΚΟΣ ΖΑΖΟΠΟΥΛΟΣ | ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 2012 ΜΟΥΣΙΚΗ : ΠΑΝΟΣ ΚΑΠΙΡΗΣ ΣΤΙΧΟΙ : ΖΩΗ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

...........
Δεν θα σου πω μη φεύγεις όσο και αν σ΄αγαπώ Για σένα όμως να ξέρεις πάντα θ' ανησυχώ Δεν θα σου πω μη φεύγεις και ας με πονάει πολύ Για σένα όμως φοβάμαι κακό μη σου συμβεί.... Ανα πάσα στιγμή και ότι ώρα θελήσεις Δίχως να το σκεφτείς να μου τηλεφωνήσεις Ανα πάσα στιγμή πες μου το πρόβλημά σου Και πριν κλείσει η γραμμή εγώ θα' μαι κοντά σου...(χ2) Δεν θα σου πω μη φεύγεις δική σου η καρδιά Μα θέλω να μαθαίνω ότι περνάς καλά Δεν θα σου πω μη φεύγεις και ας με πονάει πολύ Για σένα όμως φοβάμαι κακό μη σου συμβεί.... Ανα πάσα στιγμή και ότι ώρα θελήσεις Δίχως να το σκεφτείς να μου τηλεφωνήσεις Ανα πάσα στιγμή πες μου το πρόβλημά σου Και πριν κλείσει η γραμμή εγώ θα' μαι κοντά σου...(χ2) Καλη Ακροαση !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: