Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Εκπομπή με την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου

Τετάρτη 02 Μαΐου 2012 
Η ΦΑΙΗ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΝΙΚΟ συναντά στο στούντιο της FOCUS WEB TV την Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου Υποψήφια Βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην Β΄ Αθηνών , σε μια μοναδική ...
συνέντευξη  αποκαλύπτει: «Δουλεύω από 17 χρονών. Για να βγάλω το φυλλάδιό μου για τις εκλογές  πήρα δάνειο από την τράπεζα».
Μιλάει ακόμη για : τη  ζωή της, τα παιδικά και μαθητικά της χρόνια  την γνωριμία της με τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον λόγο που  την οδήγησε σε  παραίτησή  από την Κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου.

Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου: … «O κόσμος έρχεται πιο πολύ αν πάμε σε συγκεντρώσεις σε σπίτια, σε καφενεία, θέλει μια πιο άμεση προσωπική επαφή.  Γεννήθηκα στην Αθήνα η καταγωγή μου είναι από την Κεφαλλονιά και από την Μεσσηνία. Την περίοδο της δύσκολης αντιπολίτευσης την περίοδο 1989-1992 εργαζόμουν ως επιστημονική σύμβουλος με τους Έλληνες Ευρωβουλευτές, όπου γνώρισα τον Ανδρέα Παπανδρέου. Μου έκανε εντύπωση η αρχοντιά και η ευγένεια του.    Διαβάζω λογοτεχνία, ποίηση, αστυνομικά. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της Αγκάθα Κρίστι. Τα τελευταία τρία χρόνια έχει γίνει σκληρή η πολιτική. Δεν μου αρέσει ο πολικαντισμός. Όταν αισθάνθηκα ότι είχα διαφοροποιηθεί, παραιτήθηκα από την Κυβέρνηση κυρίως για το θέμα των εργασιακών και των συλλογικών διαπραγματεύσεων. Στις Βρυξέλλες με πήγαν σε  ένα ψαροχώρι και στην πλατεία του χωριού είχε ένα άγαλμα. Όταν ρώτησα ποιο ήταν  το κατόρθωμα του ανθρώπου αυτού και του φτιάξατε άγαλμα, μου απάντησαν ότι πολέμησε για την Ελληνική Επανάσταση. Η πολιτική έχει πάρα πολλές στεναχώριες και στιγμές που νιώθεις άσχημα, αλλά έχει λίγες στιγμές χαράς, αλλά είναι μεγάλης χαράς. Δουλεύω από 17 χρονών. Για να βγάλω το φυλλάδιο των εκλογών πήρα δάνειο…»

Δείτε αυτές τις δηλώσεις στην εκπομπή Σε ενικό αριθμό πατώντας στην εικόνα και εδώ!!
 
ΚΡΑΧΤΗΣ http://kraxtis-gr.blogspot.com/                                           
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: