Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Θανάσης Λιακόπουλος - Ευχαριστήριο

Στις 18 Μαϊου ο λαός του δήμου Κατερίνης ανανέωσε την εμπιστοσύνη του στον Δήμαρχο Σάββα Χιονίδη και τον συνδυασμό μας. Ευχαριστώ όλους όσους ψήφισαν, ανεξάρτητα από την επιλογή τους, γιατί μόνο με ισχυρή συμμετοχή στα κοινά η Δημοκρατία μας δυναμώνει.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου στους συμπολίτες μας που.... τίμησαν την ομάδα μας και ιδιαίτερα σε όλους όσους αναγνώρισαν τη δουλειά και τον αγώνα μου στο πλευρό τους, όλα αυτά τα χρόνια. Μαζί ξεκινήσαμε, Μαζί συνεχίΖουμε.
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο Σάββα Χιονίδη για την εμπιστοσύνη του.
Τέλος, θα ήθελα να...
ευχαριστήσω προσωπικά όλες τις συνυποψήφιες και τους συνυποψηφίους μου στον συνδυασμό μας «Πολίτες σε Δράση» για τον όμορφο αγώνα που δώσαμε, με ήθος, ποιότητα και σοβαρότητα. Είναι τιμή μου που μοιράστηκα μαζί τους τόσα συναισθήματα, που είμαι μέρος της ομάδας αυτής.
Τα προβλήματα των πολιτών είναι πολλά, αλλά με σκληρή δουλειά ο δήμος Κατερίνης θα προχωρήσει και η ζωή σε αυτόν θα γίνει ακόμη καλύτερη για όλους.
Με εκτίμηση
Θανάσης Λιακόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: