Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Πιερικός - Ανανέωσε ο Πέντα, παρέμεινε και ο Περουτζίνι

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011
Την παραμονή του στον Πιερικό για ακόμη δύο χρόνια οριστικοποίησε ο Μαρσέλο Πέντα, ο οποίος το βράδυ της Τρίτης υπέγραψε στα γραφεία της ΠΑΕ το νέο συμβόλαιο συνεργασίας του. Ο Αργεντινός άσος που είχε συμφωνήσει να συνεχίσει την καριέρα του στο σύλλογο πριν... αναχωρήσει για την Αργεντινή, μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου είπε: Είμαι πολύ χαρούμενος για την παραμονή μου στον Πιερικό. Στα δυο χρόνια που είμαι στην ομάδα έχω ζήσει όμορφες στιγμές και ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου εδω. Μου αρέσει η Κατερίνη, οι άνθρωποί της και το κλίμα στο συλλογο. Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις με τον καλύτερο τρόπο.

Παίκτης του Πιερικού όμως για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι και ο Μαρσέλο Περουτζίνι. Ο Αργεντινός μεσοαμυντικός
 παραμένει στην ομάδα, καθώς τα βρήκε σε όλα με τη διοίκηση και η συνεργασία των δύο πλευρών θα λήξει στις 30-06-2013.
Ο Περουτζίνι τόνισε μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου: Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα νέο συμβόλαιο με τον Πιερικό και παραμένω στην ομάδα. Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ελπίζω ότι τη νέα σεζόν ο Πιερικός θα παλέψει για την άνοδο και θα προσπαθήσω να βοηθήσω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις.

 Μαζί τους Πέντα και Περουτζίνι για λογαριασμό του Πιερικού ήρθε και ένας ακόμα Αργεντίνος, ο Μάουρο Ρομπέρτο Μπέλεν, ο οποίος θα περάσει την Παρασκευή μαζί με τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές από ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά, πάντα με τη συναίνεση του Σούλη Παπαδόπουλου, θα ντυθεί στα ασπρόμαυρα.
Ο Μάουρο Ρομπέρτο Μπέλεν προορίζεται για τη «νευραλγική» θέση του αμυντικού χαφ και οι συστάσεις που τον συνοδεύουν είναι πάρα πολύ καλές. Είναι 26 χρονών, πέρυσι αγωνιζόταν στη Β’ Εθνική Αργεντινής με τη φανέλα της Τσακαρίτα, ενώ στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στις Αργεντίνο ντε Ροζάριο, Βίλα Νταλμίν και Ντεπορτίβο Αρμένιο. Ο Μπέλεν ήρθε στην Κατερίνη μετά από εισήγηση του συμπατριώτη και πρώην συμπαίκτη του, Μαρσέλο Πέντα και τις επόμενς ημέρες θα περάσει από το «μικροσκόπιο» του Σούλη Παπαδόπουλου πριν αποκτηθεί.
Τέλος, δύο πολύ δυνατά φιλικά τεστ με Άρη Θεσσαλονίκης και ΠΑΣ Γιάννενα έκλεισε η διοίκηση της ΠΑΕ Πιερικός. Οι ακριβείς ημερομηνίες των δύο αυτών φιλικών αγώνων, αλλά και τα υπόλοιπα φιλικά προετοιμασίας της ομάδας θα ανακοινωθούν τα επόμενα 24ωρα.

ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ
Ανακοινώνετι το νέο Δ. Σ. της ΠΑΕ Πιερικός, το οποίο είναι το εξής:
Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος
Αντιπρόεδρος: Χρήστος Τζότζος
Γενικός Διευθυντής ΠΑΕ: Χρήστος Τσικούρας
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Παύλος Μπατάλας
Μέλος και Εκπρόσωπος Ερασιτέχνη: Πασχάλης Τσιτιρόκης
Σημειώνεται ότι εντεταλμένοι σύμβουλοι μάρκετινγ και εμπορικής πολιτικής θα είναι οι Γεώργιος Παπαζήσης και Κωνσταντίνος Κελαηδίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: