Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Sex από το σπίτι - Έκτακτο αφιέρωμα: Άγιος Βαλεντίνος.

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
Αγίου Βαλεντίνου
Αφιέρωμα στον Άγιο Βαλεντίνο...

Έκτακτο επεισόδιο στη μνήμη του Άγιου Βαλεντίνου!

Ας ξεκινήσω με λίγους φρέσκους στίχοι ενός φρέσκου «τραγουδιού» που το άκουσα τυχαίως εις το ράδιο και εσυγκλονίσθην! Δεκατέσσερις Φλεβάρη πάντοτε μαζί μακάρι, είσαι τ’ άλλο μου μισό μου, χρόνια μας πολλά μωρό μου και αρχίδια καλαβρέζικα από τον τραγουδοποιό Νίνο!!! Δεν έχω κάτι με το παλικάρι, τη δουλειά του κάνει, για μερικούς καλά, για μερικούς όχι και τόσο καλά, γούστα είναι αυτά! Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι η παπάτζα αυτής της κάλπικης εορτής που ...ο Νίνο και ο κάθε Νίνο εκμεταλλεύεται τη παρορμητικότητα του κόσμου για να βγάλει κάνα φράγκο!

Δεν είναι τυχαίο που πέφτει κάθε χρόνο μαζί με τα καρναβάλια, κάτι θέλει να πει! Αυτή η παπατζογιορτή λοιπόν είναι η χαρά του ανθοπώλη και του μαγαζάτορα που πουλάει αυτές τις καυλοκαρτουλες που περιέχουν τις αιώνιες υποσχέσεις αγάπης, τα αρκουδάκια, τα γλυκάκια και όλα τα συναφή δωράκια περί έρωτος! Αν και καλό είναι αυτό για τους μαγαζάτορες, γιατί τώρα τελευταία η χαρά γι’ αυτούς αγνοείται παντελώς και τουλάχιστον κινείται και λίγο χρήμα στην αγορά. Αυτό είναι και το μόνο θετικό που μπορώ να βρω στην όλη υπόθεση!!!

Θα το εξηγήσω και δε θα σου πω τα ίδια που ακούς κάθε φορά του τύπου, τώρα θυμήθηκες ρε μαλάκα ότι είσαι ερωτευμένος τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου τι κάνεις, δεν είσαι; Ή ο έρωτας πρέπει να είναι αμοιβαίος και καθημερινός και να μην το δείχνουμε μια φορά το χρόνο! Μμμμ τι μας λες καλέ! Έτσι είναι; Δε το ξέραμε! Απλά είμαι κατά της ρουτίνας και των τύπων του ότι σήμερα είναι δεκατέσσερις Φεβρουαρίου και πρέπει να δείξω την αγάπη μου! Κάθε χρόνο τα ίδια! Όχι ρε φίλε δε θέλω να μου επιβάλεις ποια μέρα θα γιορτάζω τον έρωτα μου! Η αγάπη και ο έρωτας είναι λεπτά συναισθήματα και δεν δείχνονται με κανέναν άλλο τρόπο πέραν του αυτονόητου! Είμαι εναντίον της κατανάλωσης αγαθών και της εξαγοράς συναισθημάτων χωρίς λόγο έτσι επειδή ένας μαλάκας, πριν λίγους αιώνες, που αρχίδια υπήρχε και αυτό μια φανταστική κερδοσκοπική ιστορία είναι, θυσιάστηκε λέει για την αγάπη! Κλάη Μάη να φας τριφύλλι!!! Ακούς εκεί, «χρόνια πολλά»!! Γιατί ρε καρναβάλι; Επειδή είσαι ερωτευμένος; Δεν μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα….

Χρόνια μας πολλά αγάπη μου, για πάντα μαζί μωράκι μου! Λέει ο τυπάς: Σου σου πήρα μπαμπαδάκια που σου αρέσουν και ένα καυλωτικό στριγκάκι να το φοράς να σε βλέπω και να λιώνω…. Σε λίγο καιρό όμως που θα τη βαρεθείς και θα τη στείλεις ή θα σε στείλει, άλλα θα λες! Δε συζητάω να τη βρεις καβάλα σε κάναν άλλο να καλοπερνά με το δωράκι σου, τα φυσιολογικά σου λέω! Και από την άλλη αυτή: Εγώ μωράκι μου,λατρεία μου, παντοτινή μου αγάπη,(καμία αίσθηση του χρόνου και της σημασίας των λέξεων οι γκόμενες)σου πήρα μια πανακότα που την κάνεις πολύ κέφι και ένα μποξεράκι με διαβολάκια πάνω… Λες και με αυτό θα σε πηδήξει φιλενάδα καλύτερα! Γελάει ο κόσμος! Τέλος πάντων!

Ότι αμερικανιά μας ταΐζουν την τρώμε σαν καλά χαρμπουργκεροαναθρεμένα παιδάκια που είμαστε και δε σηκώνουμε και κουβέντα περί αγίου Βαλεντίνου! Μην πεις κάτι εναντίον, αμέσως επίθεση… Άσε μας ρε βλάκα, ξενέρωτε επειδή δεν έχεις γκόμενα μας λες μαλακίες! Ξινέ και αντιερωτικέ τύπε, άκαρδε! Λοιπόν δικαιολογώ καθενός αντίδραση από 0 έως 13 άντε 14 ετών. Από κει και πέρα το να θεωρείς τον εαυτό σου ότι γιορτάζει δεκατέσσερις Φεβρουαρίου είναι το λιγότερο ηλιθιότητα και μαλακία χτυπημένα στο μπλέντερ του έρωτος! Κανάλια, εφημερίδες, blog , μαζί και γω ο μαλάκας, ασχολούμαστε με το μεγαλύτερο μαλάκα από εμάς τον άγιο ξυσταρχίδια σου Βαλεντίνο! Συγκλονιστικά ρεπορτάζ! Η κρίση χτύπησε και το άγιο Βαλεντίνο! Στα αρχίδια μας! Εδώ σε λίγο δε θα έχουμε να φάμε ένα πιάτο σπανακόρυζο και μου πλασάρουν σουπερ συνταγές για να εντυπωσιάσεις λέει το σύντροφο σου την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου! Αρχιδόσουπα θα του/της κάνω για να δοκιμάσω την αγάπη του/της και να με θυμάται και μια ζωή!!! Από την άλλη έχουμε και δημοσκοπήσεις από τα κανάλια, τι θα αγοράσουν οι Έλληνες στη γιορτή των ερωτευμένων. Τα αισθησιακά εσώρουχα προηγούνται με 68%, τα καλλυντικά/αρώματα 55% αλλά και τα είδη ένδυσης 42%…
Δεν πάμε καλά ή μάλλον δεν έχουμε πάρει χαμπάρι ακόμη τίποτα! Ερωτευτείτε και αγαπήστε χωρίς να είστε καταναλωτικά θύματα… Άλλα δώρα θέλει ο έρωτας, ζωντανά και ουσιαστικά, όχι λούτρινα και πλαστικά!Γιάννης Brandchos
http://www.ramnousia.com/2011/02/sex.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: