Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Κούνεβα: Δε μπορώ να είμαι απούσα - ΒΙΝΤΕΟ


 
«Δε μπορώ να περιμένω κάποιος άλλος να φτιάξει τη ζωή μου και τη ζωή του παιδιού μου»
«Δε μπορώ να είμαι απούσα», τόνισε η Κωνσταντίνα Κούνεβα με αφορμή την συμμετοχή της....

στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ.
«Βλέπω ότι τα προβλήματα στην Ελλάδα βαθαίνουν», ανέφερε η Κωνσταντίνα Κούνεβα, η οποία το 2008 κάηκε από ασυνείδητους με βιτριόλι. Τότε, ως μέλος του σωματείου των καθαριστριών έκανε καταγγελίες για το πώς τις χειρίζονται οι εργολάβοι και κάποιοι αποφάσισαν να την τιμωρήσουν. «Σκέφτομαι ότι αν ο εργαζόμενος χάνει τα δικαιώματά του και το επίπεδο της ζωής του πέφτει. Κι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξαναδημιουργήσουμε τα δικαιώματά του», είπε η κ. Κούνεβα, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Και πρόσθεσε: «Να ζει αξιοπρεπώς ο εργαζόμενος για να είναι καλύτερα και οι άλλοι».
«Η ζωή προχωράει. Εγώ γίνομαι όλο και καλύτερα. Σκέφτομαι τη ζωή μπροστά μας, πώς θα είναι και τι μπορώ να κάνω κι εγώ. Δεν μπορώ να περιμένω κάποιος άλλος να προσπαθεί να φτιάξει τη δική μου ζωή και τη ζωή του παιδιού μου. Δε μπορώ να είμαι απούσα», κατέληξε η κ. Κούνεβα.http://i-secret.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: