Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

"Δημοτική αλαζονεία Κατερίνης"

Παρασκευή, 12 Ιούνιος 2009 (ΠΗΓΗ ΕΔΩ!!)


"Είμαι μία εργαζόμενη γυναίκα των 600€ μετά από πολύ ψάξιμο επιτέλους βρήκα μία δουλειά και γω. Ικανοποιητική δουλειά δεν μπορώ να πω καλά είναι δούλευα πληρωνόμουν βέβαια υπάρχει και ένα πρόβλημα ο εργοδότης μου είναι αλλοδαπός και γω γυναίκα από...

ότι κατάλαβα εκ τον προτέρων αυτό είναι μειονέκτημα.
Είμαι οδηγός του οχήματος της εργασίας μου το όχημα είναι ένα βανάκι με όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν τα συνεργεία καθαρισμού. Έχει μέσα όλα τα εργαλεία που χρειαζόμαστε εγώ και άλλη μια γυναίκα συνάδελφος (σκούπες ηλεκτρικές, μηχανήματα, απορρυπαντικά, σκάλες, κουβάδες, κτλ) όπως καταλαβαίνεται δεν είναι και κάποια εύκολη εργασία. Και όμως μερικοί θέλουν να σε δυσκολέψουν πιο πολύ.
Εδώ και τρείς εβδομάδες η Δημοτική αστυνομία έχει εφαρμόσει τον νόμο στο έπακρο με όλη την αυστηρότητα που συνεπάγεται μπράβο τους, τον εφαρμόζει σε δύο εργαζόμενες γυναίκες που προσπαθούν να ζήσουν αξιοπρεπώς. Έτσι σχεδόν κάθε 3 μέρες μου δίνουν και μία κλήση για παράνομο παρκάρισμα. Προσπάθησα να εξηγήσω τους δημοτικούς υπαλλήλους ότι όλα αυτά τα υλικά δουλείας είναι δύσκολα να μεταφερθούν μέσα σε 10 λεπτά και ζήτησα λίγο πιο πολύ χρόνο και την ανοχή τους σαν συνεργείο καθαρισμού και γυναίκες που είμαστε διότι είναι αδύνατον να παρκάρω σε δημοτικό παρκιν μιας και αυτό απέχει γύρω στα 300m (φανταστείτε να τα κουβαλάμε όλα αυτά στον ώμο στο κέντρο της Κατερίνης θα μας γράφαν και για αυτό) , από ότι φάνηκε δεν υπήρξε κατανόηση συνεχίζανε να με γράφουν μέχρι και ψέματα είπαν ότι με γράψανε επειδή έκλεινα ράμπα (εκεί ήταν το αποκορύφωμα του ψέματος ζήτησα αυτοψία φυσικά και δεν δεχτήκανε) λέω θα πάω στον προϊστάμενο αυτός θα με καταλάβει. Η αντιμετώπιση του κυρίου ; ακόμα χειρότερη η απάντηση του κυρίου ήταν θα συνεννοηθώ με τον δήμαρχο να μην γίνονται δεκτές οι ενστάσεις σου επειδή δεν του άρεσε η συμπεριφορά μου επειδή πνιγόμουν από το δίκιο μου. Εγώ δουλεύω για 20€ και θα πρέπει να βάζω από την τσέπη μου άλλα 20€ για τις κλήσεις. Του λέω του κυρίου προϊσταμένου αφού δεν δείχνετε κατανόηση πείτε μου τι να κάνω θα το κάνω, μου λέει δικό σου πρόβλημα δηλαδή ζητάς λίγο βοήθεια από κάποιον που πληρώνεις και αυτός σου λέει δικό σου πρόβλημα ούτε μια λύση να βρούμε ούτε τίποτα.
Το θέμα είναι ότι εγώ στο τελευταίο γράψιμο έχω σε βίντεο στο κινητό μου το πριν παρκάρω εγώ και το μετά που ενώ με όλα τα οχήματα είχαμε τον ίδιο χρόνο αναμονής (εγώ με όχημα που λέει συνεργείο καθαρισμού, δηλαδή δεν έπινα καφεδάκια μεροκάματο έβγαζα) η μόνη που είχε κλήση ήμουν εγώ του ζήτησα του κυρίου προϊσταμένου να δει το βίντεο ούτε αυτό δέχτηκε θα το δούμε λέει ( δηλαδή τι θα δούμε πως θα καλυφτούμε εμείς σαν υπηρεσία μάλλον τώρα που υπάρχει βίντεο μάλλον;) οπότε το συμπέρασμα ήταν αντί να βοηθήσει τον πολίτη, την γυναίκα, την εργαζόμενη, αυτός ο κύριος θα πάει να μιλήσει στον Δήμαρχο να μην δέχονται τίποτα από εμένα; Ωραίους υπαλλήλους πληρώνουμε να μας βοηθάνε, να τους χαιρόμαστε όλους που το μόνο που κάνουν όταν κάνεις παράπονα είναι να καπνίζουν να πίνουν καφέ χωρίς να δίνουν την απαραίτητη προσοχή στο πρόβλημα σου (μπαινάκης βγαινάκης δηλαδή) και συ να προσπαθείς να δουλέψεις και να μην σε κατανοεί κανείς μέσα στην ανεργία και την φτώχεια που περνάμε γιατί απλά μερικοί έχουν βολευτεί στο δημόσιο και ξέχασαν πως είναι το μεροκάματο. Και τι ζήτησα; Ή κατανόηση μισή ώρα να τελειώσω την δουλεία μου ή έστω δίκαιη αντιμετώπιση αφού γράφουν εμένα να γράψουν και τους υπόλοιπους δηλαδή μια δίκαιη αντιμετώπιση αλλά στη Κατερίνη μάλλον αυτό είναι αδύνατον βλέπεται έχω εργοδότη αλλοδαπό και γω είμαι γυναίκα. Είναι άραγε τυχαίο; Υπάρχει άραγε ρατσισμός στη Δημοτική Αστυνομία Κατερίνης ; Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ σαν άνθρωπος του μεροκάματου θέλω να πιστεύω πως όχι.
Η κλησόπληκτη Κατερίνης."

ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)


Δεν υπάρχουν σχόλια: