Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Στη σύνταξη ο Σανιδάς

ΤΡΙΤΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2009 - ΠΗΓΗ ΕΔΩ!

«Πιστεύω ότι έκανα ό,τι ήταν σωστό και αν κάπου έχω λαθέψει, μόνο ο Θεός το γνωρίζει, ενήργησα πάντα με γνώμονα τη συνείδησή μου και το νόμο» δήλωσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γιώργος Σανιδάς, ο οποίος είχε σήμερα αποχαιρετιστήρια συνάντηση με τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους, λόγω της επικείμενης συνταξιοδότησής του.

Ο κ. Σανιδάς στις δηλώσεις του υπεραμύνθηκε της θέσης του κατά της αποστολής δικογραφιών στη Βουλή για διάφορες υποθέσεις: «Η θέση μου, σε σχέση με την αποστολή στοιχείων στη Βουλή, από το 1985 είναι ότι θα πρέπει να στέλνονται υποθέσεις, όταν υπάρχουν στοιχεία, τα οποία σε μεγάλο βαθμό πιθανολογούν ποινική ευθύνη υπουργών. Γι αυτό υπερασπίστηκα τη θέση αυτή και στις διάφορες υποθέσεις, που ανέκυψαν στην διάρκεια της θητείας μου, επειδή πίστευα ότι δεν υπήρχαν τα στοιχεία εκείνα, που συνηγορούσαν. Πεποίθησή μου είναι ότι η θέση μου αυτή δικαιώθηκε εκ των πραγμάτων και κατά πάντα».

Απευθυνόμενος στους συναδέλφους του ανέφερε: «Εκφράζω την ευαρέσκειά μου και τις ευχαριστίες μου προς τους δικαστικούς λειτουργούς για την προσφορά τους στην δικαιοσύνη τα τρία χρόνια της θητείας μου. Και τους καλώ να εργάζονται με περισσότερη ακόμη αυταπάρνηση, αυτοθυσία και ευσυνειδησία, ώστε η ιδέα της δικαιοσύνης να γίνεται για τους πολίτες πραγματικότητα».
ΚΡΑΧΤΗΣ (kraxtis-gr.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια: