Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Γιάννης Μυστακίδης: Το 17χρονο ταλέντο, που ζει το όνειρό του στη Γερμανία

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012
b_280_280_16777215_0___images_stories_2012_aniksi_mistakidis_giannis_resize.jpg
Σε διακοπές δύο εβδομάδων βρίσκεται ο Γιαννάκης Μυστακίδης, που προπονούνταν καθημερινά στις εγκαταστάσεις στο Νέο Κεραμίδι.Αύριο αναχωρεί για Γερμανία.Ας δούμε μία συνέντευξη που παραχώρησε στο football-academies..... .

========














Ο 17χρονος Γιάννης Μυστακίδης είναι ένας ποδοσφαιριστής, που σίγουρα θα μας απασχολήσει στο μέλλον και αυτό δεν φαίνεται να είναι πολύ μακριά.
Με πλούσιο ποδοσφαιρικό ταπεραμέντο, είναι ο παίκτης κλειδί, της κάθε ομάδας που αγωνίστηκε μέχρι στιγμής και δεν είναι λίγες αυτές.
Ο γεννημένος στις 7-12-1994 στην Θεσσαλονίκη Γιάννης Μυστακίδης, στην μέχρι τώρα ποδοσφαιρική του πορεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ καλό όνομα, χάρη στην αναμφισβήτητη ποδοσφαιρική του αξία. Αυτή την αξία είδε και η Φράιμπουργκ και του πρότεινε τριετές συμβόλαιο (2+1), το οποίο ο Γιάννης αποδέχθηκε και θα ενσωματωθεί στη νέα του ομάδα, από το καλοκαίρι.
Όπως μας εξηγεί ο ίδιος, η Φράιμπουργκ, έχει μία από τις καλύτερες ακαδημίες στη Γερμανία, η λογική της ομάδας είναι να προωθεί τα νέα παιδιά και νιώθει πολύ ευτυχισμένος γι αυτή του την επιλογή.
Ο 17χρονος άσος που διακρίνεται για την ταχύτητα του, όντας επιθετικός, του αρέσει να αγωνίζεται ως δεκάρι. Προσκλήθηκε δυο φορές στις προεπιλογές της Εθνικής Νέων της Γερμανίας, αλλά και την Εθνική Νέων της Ελλάδας στα φιλικά με την Γαλλία, πρόσφατα στην Κρήτη.
Το football-academies.gr βρήκε τον Γιάννη Μυστακίδη, ο οποίος μας έδωσε την παρακάτω ενδιαφέρουσα συνέντευξη:
Γιάννη καλησπέρα από την Αθήνα. Το όνομά σου έχει γίνει πλέον γνωστό στην Ελλάδα, σε όσους ασχολούνται με τους μικρούς σε ηλικία ποδοσφαιριστές. Πες μας ποια ήταν η μέχρι τώρα πορεία σου στο ποδόσφαιρο.
Γεννήθηκα στις 7-12-1994 στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στη Κατερίνη όπου έζησα μέχρι τα 15 μου. Ξεκίνησα το ποδόσφαιρο 6 ετών στις ακαδημίες της Ελπίδας Ανδρομάχης, όπου έμεινα εκεί 4 χρόνια. Κατόπιν πήγα στον Βατανιακό ( Σχολή του Ολυμπιακού τότε) για 5 χρόνια. Στη συνέχεια πήρα μεταγραφή για την ομάδα νέων της ΠΑΕ Πιερικός και αγωνίσθηκα για ένα χρόνο στο πρωτάθλημα νέων Κ21.
Ο επόμενος σταθμός μου, για 6 μήνες, ήταν η αντρική ομάδα του ΓΑΣ Σβορώνου η οποία αγωνιζόταν στη Δ’ Εθνική. Τον Ιανουάριο του 2011, μόλις έκλεισα τα 16 πήρα μεταγραφή στη Χοφενχάιμ (Hoffenheim) και αγωνίσθηκα στην ομάδα U17 για 6 μήνες στο πρωτάθλημα της Bundesliga.
Για λόγους σπουδών μετακινήθηκα στην Μάνχαϊμ, όπου αγωνίζομαι εδώ και περίπου ένα χρόνο στην ομάδα U19 Bundesliga.  Από τον Ιανουάριο του 2012 μέχρι πρότινος, στο γραφείο του μάνατζέρ μου, ήρθαν προτάσεις από τη Χοφενχάιμ, την Καρλσρούη,  τη Μπορούσια Μενχενγκλάντμπαχ και τη Φράιμπουργκ από Γερμανία, αλλά και τον Ολυμπιακό από Ελλάδα.
Πήρα την απόφαση και υπέγραψα τελικά συμβόλαιο με τη Φράιμπουργκ (SC Freiburg), για 2+1 χρόνια από το καλοκαίρι, κρίνοντας την ως την καλύτερη επιλογή για το ποδοσφαιρικό μου μέλλον.
b_280_280_16777215_0___images_stories_2012_aniksi_mistakidis_giannis2_resize.jpg














Γιατί πιστεύεις ότι η Φράιμπουργκ, ήταν η καλύτερη επιλογή που έκανες;
Γιατί πιστεύω ότι μου χαρίζει ένα καλύτερο ποδοσφαιρικό μέλλον, λόγω του ότι προωθούν τα παιδιά των ακαδημιών. Είμαι πολύ χαρούμενος με την εξέλιξη αυτή. Η Φράιμπουργκ μου δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρα μου, να παίξω στη Bundesliga .
Είναι μία από τις καλύτερες ακαδημίες της Γερμανίας. Όλες οι ομάδες της ακαδημίας αγωνίζονται στην Μπουντεσλίγκα 1 και φέτος η U19, στην ηλικία που θα αγωνίζομαι και εγώ, πήγε στον τελικό κυπέλλου της Γερμανίας
Έχεις προσαρμοστεί στην Γερμανία, γνωρίζεις Γερμανικά;
Εδώ και περίπου ένα χρόνο κάνω ιδιαίτερα στα Γερμανικά και μετά από αυτό το χρόνο εδώ, μπορώ να πω ότι προσαρμόστηκα. Στην αρχή ήταν σίγουρα δύσκολα, που ήμουν μακριά από την οικογένειά μου, τους φίλους μου κλπ. Από την πρώτη στιγμή ωστόσο, που πήγα στην Γερμανία ήμουν αποφασισμένος να κάνω όποια θυσία απαιτείται, για να πετύχω τον στόχο μου. Πλέον νιώθω πολύ καλά  εδώ στην Γερμανία, όλοι οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί μαζί μου και με βοηθούν σε όλους τους τομείς της ζωής μου, από το ποδόσφαιρο, μέχρι και το σχολείο.
Σε ποια τάξη πάς στο σχολείο; Πας σε ελληνικό σχολείο;
Πηγαίνω στην τρίτη Λυκείου σε ελληνικό σχολείο. Όταν τελειώσω το Λύκειο θα με γράψουν από την ομάδα σε κάποιο Πανεπιστήμιο στο  Φράιμπουργκ, στο οποίο υπάρχει Πανεπιστημιούπολη.
Ποια είναι η θέση που σου αρέσει να αγωνίζεσαι;
Αγωνίζομαι σε πολλές θέσεις αλλά κυρίως μου αρέσει να παίζω ως δεκάρι γιατί θέλω να παίρνω περισσότερο μπάλα και αυτός είναι ο τρόπος του παιχνιδιού μου, να μπαίνω και να σκοράρω. Στην τωρινή ομάδα μου στα περισσότερα ματς, με χρησιμοποιούν στα άκρα σαν δεξί ή αριστερό χαφ.
Με την εμπειρία που απέκτησες προπονούμενος και αγωνιζόμενος σε δύο διαφορετικές χώρες, στην Ελλάδα και στην Γερμανία, είδες να υπάρχουν σημαντικές  διαφορές;
Στην Ελλάδα υπάρχει πολύ ταλέντο, αλλά δεν αξιοποιείται, ενώ στην Γερμανία αξιοποιούν το μέγιστο των δυνατοτήτων ενός νεαρού ποδοσφαιριστή, μέσα από σκληρή δουλειά πειθαρχία, αλλά και τις σωστές υποδομές.
Κλήθηκες στην Εθνική Νέων της Ελλάδας. Ποια ήταν τα συναισθήματά σου;
Η πρόσκληση μου στην Εθνική ομάδα Κ18 με γέμισε χαρά και ήταν μεγάλη τιμή για μένα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον ομοσπονδιακό προπονητή κ. Τσάνα που με κάλεσε στα δυο τελευταία παιχνίδια της Κ18 με αντίπαλο την Εθνική Γαλλίας.
Ποια είναι τα ποδοσφαιρικά σου όνειρα για το μέλλον σου;
Για τα όνειρα μου δεν υπάρχουν όρια. θα συνεχίσω να προσπαθώ δουλεύοντας σκληρά, για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με φέρανε σ τη Φράιμπουργκ.
Έχεις κάποιο ποδοσφαιριστή ως πρότυπο; Ποιος είναι αυτός;
Έφυγα από την Ελλάδα ερχόμενος στη Γερμανία απ την ομάδα του ΓΑΣ Σβορώνου, ομάδα απ’ την οποία έφυγε και ο Κυριάκος Παπαδόπουλος που αυτή τη στιγμή διαπρέπει στη Bundesliga δείχνοντας έτσι και σε μένα το δρόμο. Ένας συμπαίκτης του «Κούλη» στην Σάλκε είναι το ίνδαλμά μου. Ο λόγος για τον Ραούλ τον οποίο εκτιμώ για την ποδοσφαιρική του αξία αλλά και για  το ήθος του.
Γιάννη σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα.
Και εγώ σας ευχαριστώ.
http://www.football-academies.gr/scoutmagazine/2348--17-.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: