Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Κυρίαρχη πρόκληση η εικόνα ενός "ανοικτού" νοσοκομείου - Ομιλία στο Νοσοκομείο Κατερίνης για την σημασία της επικοινωνίας


Τρίτη 13 Μαρτίου 2012   Τοπικά
Στόχος η βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας του Νοσοκομείου και η εικόνα του προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο
"Η Σημασία της..
Επικοινωνίας στο Σύγχρονο Νοσοκομείο" ήταν το θέμα της ομιλίας που πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στο αμφιθέατρο του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης.
Ομιλητής της ημερίδας ήταν ο κ. Παπανικολάου Κωνσταντίνος, προϊστάμενος του Περιφερειακού Ινστιτούτου Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης, ο οποίος ανέλυσε την έννοια και την σημασία της επικοινωνίας καθώς και η διαφορετικότητα της ανάλογα με την περίπτωση.
Ο κ. Φαρμάκης
Όπως τόνισε ο Κοινός Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου κ. Στέργιος Φαρμάκης, ένα νοσοκομείο είναι καλό όχι μόνο επειδή έχει καλά οικονομικά στοιχεία αλλά επειδή δίνει βάρος και στα ποιοτικά στοιχεία της λειτουργίας του νοσοκομείου, στην ποιότητα και την ουσία των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Όπως πρόσθεσε ο κ. Φαρμάκης θα ακολουθήσουν και άλλες εκδηλώσεις αυτού του είδους καθώς όπως υπογράμμισε ο Διοικητής το νοσοκομείο πρέπει να βγει στην κοινωνία και να έχει καθημερινή επαφή με τους πολίτες και όχι μόνο για ιατρικούς λόγους.
Ο κ. Παπανικολάου
Ο κ. Παπανικολάου ευχαρίστησε τον κ. Φαρμάκη για την πρόσκληση λέγοντας πως το ζήτημα της επικοινωνίας είναι μια σημαντική παράμετρος για την λειτουργία ενός νοσοκομείου.
Όπως επισημάνθηκε σκοπός της εκδήλωσης ήταν να αναδειχθούν οι κρίσιμες διαστάσεις τόσο της ενδοϋπηρεσιακής επικοινωνίας του προσωπικού όσο και της επικοινωνίας του με τον πολίτη (ασθενή-"πελάτη") ώστε να βελτιωθεί η εσωτερική λειτουργία του Νοσοκομείου, αλλά και η εικόνα του προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Η κυρίαρχη πρόκληση σε ότι αφορά την εικόνα ενός σύγχρονου -"ανοικτού"- Νοσοκομείου είναι η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής, στο πλαίσιο μιας νέας κουλτούρας αξιών και οργανωτικής δομής και με επίκεντρο μια πιο ανθρώπινη, αξιόπιστη και αποτελεσματική επικοινωνία.
Ο κ. Παπανικολάου αναφέρθηκε επίσης στους ανθρώπους που εργάζονται στο νοσοκομείο οι οποίοι έρχονται σε επαφή κάθε μέρα με τους ασθενείς, την αρρώστια και τον πόνο και αυτό με τα χρόνια δημιουργεί το σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης, για αυτό και οι εργαζόμενοι χρειάζονται ειδική επικοινωνία για να ανταπεξέλθουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: