Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ημερήσιο Μάτι με την Κατερίνα Τσαλού

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010
Να και τα διλήμματα. Δήμος ή περιφέρεια; Περιφέρεια ή δήμος; Ξέρω αρκετούς που ακόμη έχουν το.. δίλημμα.
Πασόκους φυσικά, διότι οι γαλάζιοι …δεν έχουν περιθώρια μιας και το ψηφοδέλτιο των περιφερειακών συμβούλων έκλεισε….εκτός απροόπτου βεβαίως-βεβαίως.
Και όταν λέω απροόπτου, εννοώ ότι τις τελευταίες ημέρες ακούμε διάφορα ψυχαγωγικά, που όσο ανήκουν στη σφαίρα της ψυχαγωγίας πάει καλώς, αν όμως έχουν στοιχεία πραγματικότητας, τότε θα είναι πολύ μακρύς ο δρόμος …
Πάμε αντιπεριφέρεια ΠΑΣΟΚ. Όλα δείχνουν πως η ανακοίνωση είναι θέμα ωρών. Μόνο να μην είναι ώρα ΠΑΣΟΚ.
Ο Γρηγόρης Παπαχρήστος, δια πυρός και σιδήρου. Τον πέρασαν από τα χίλια κύματα τον άνθρωπο.
Έχετε πολλούς δηλαδή σαν τον Παπαχρήστο και είχατε και δίλημμα;
Εάν ένας δήμαρχος μπορεί να φέρει τον τίτλο του επιτυχημένου σ’αυτό το νομό, με αποδείξεις, όχι με θεωρίες, είναι ο Παπαχρήστος.
Και όσοι «εμπαθείς» διαβάζετε πρωί με τον καφέ και το κουλούρι τη στήλη, αφήστε λίγο το κουλούρι για να μην πνιγείτε….
Έτσι μπράβο. Πιείτε και λίγο νεράκι για να κατέβει καλύτερα και συνεχίζουμε.
Και το γράφω, γιατί άκουσα διάφορα σχόλια τις τελευταίες ημέρες.
Μέχρι και στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ τον έφτασαν. Κοίτα να δεις, που αυτό το κόμμα δεν θα μάθει ούτε από τα παθήματά του.
Και πάμε τώρα στη γαλάζια παράταξη που φαίνεται πως έχει πολλές πληγές ανοιχτές και πλέον…σε όλους τους δήμους.
Δεν εξαιρώ την Κατερίνη φυσικά, που τις τελευταίες ημέρες…. κάτι στραβώνει.
Τηλεφώνημα από διακεκριμένο γαλάζιο στέλεχος. Γράψτο όπως σου το λέω, κι άμα θέλεις, βάλε και το όνομά μου. Δεν έχω πρόβλημα.
Θα ζήσουμε στην Κατερίνη, δημοτικές εκλογές του ’98. Να μου το θυμάσαι.
Τι; Δεν άκουσα καλά…..
Ο ανεξάρτητος, μου λέει, συνδυασμός του Καραφουλίδη ετοιμάζεται και θα τρίβετε τα μάτια σας.
18 πασόκους και 25 γαλάζιους θα ανακοινώσουν.
Και μετά σου λέει ότι υπάρχει δυστοκία να γίνει ψηφοδέλτιο στην Κατερίνη. Αφήστε ρε παιδιά τα χωρατά.
Και συνεχίζει: Γράψτο σου λέω, και το βράδυ των εκλογών να μου τηλεφωνήσεις. Θα με δικαιώσεις…
Μα γιατί; Ερωτώ εγώ η αθώα περιστερά…. τι μου λες….. δεν ακούς τι γίνεται;
Επέμενε.
Εγώ το μόνο που έχω να κάνω, είναι να δεσμευτώ, πως την επομένη των εκλογών, θα αποκαλύψω το όνομα του συνομιλητή μου.
Αντάρτικα ξεφυτρώνουν παντού, κόντρες υποψηφίων, λίστες που περιλαμβάνουν …. «ανύπαρκτα» πρόσωπα.
Απ’όλα έχει ο μπαχτσές.
Η καραμέλα της ανάπτυξης και της προσφοράς στον τόπο πάλιωσε. Πάρτε καινούρια. Δώστε μας λύσεις, απαντήσεις στα προβλήματα.
Ο μήνας της κρίσης έφτασε.
Τώρα αποφασίζουν οι πολίτες, τώρα ήρθε η ώρα να διεκδικήσουν και να επιλέξουν το καλύτερο.
Όσο κι αν ακούγεται ρομαντικό, θεωρώ ότι ο κόσμος έχει ένα κριτήριο αλάνθαστο, ακόμη κι αν κάποιες φορές δεν …φτάνει για να κάνει την ανατροπή.
Τα μηνύματα που θα εκπέμψουν αυτές οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα είναι πολλά και σε πολιτικό και σε προσωπικό επίπεδο.
Να δούμε τι θα δούμε.
Προς το παρόν, βλέπουμε μόνο τα καλά και ωραία των εκλογών. Καλή μας ημέρα. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ ΒΡΕ ΚΟΠΕΛΛΑ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΟΥΜΕ.ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠαπΧΡΗΑΣΤΟ.ΞΕΟΡΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΗΜΑΡΤΟΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΛΗΤΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΒΑΝΗΣΤΗΡΙΑ