Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Εν Ψυχρώ με τον Γιάννη Χατζηιωάννου

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010
Τα είπαμε πολλές φορές για τις αποδείξεις και την ξέρετε τη θέση μας. Όμως υπάρχει και η εύθυμη πλευρά πέρα από τη σοβαρότητα του θέματος κι ας το χαλαρώσουμε λίγο.
***
Ενστάσεις για τις αποδείξεις. Και βερεσέ και απόδειξη ρε φίλε δεν γίνεται. Εγώ θα πληρώσω άμεσα το ΦΠΑ και συ θα με πληρώσεις στην καπνοπούληση.
***
Όταν έχουμε διακοπή ρεύματος τι κάνουμε; Παίρνουμε ....χειρόγραφη κι αν δεν υπάρχει…παλιά μας τέχνη κόσκινο.
***
Σιγά μη σου κόψω απόδειξη, αφού το ΦΠΑ είναι μεγαλύτερο από το κέρδος μου.
***
Να σου κόψω απόδειξη αλλά αν εσύ του χρόνου μου βάλεις έκτακτη εισφορά με βάση το τζίρο, τι κάνουμε;
***
Πωλούνται αποδείξεις σε καλή τιμή, επειδή συμπλήρωσα. Γίνονται και ευκολίες πληρωμής.
***
Απόδειξη από γιατρό και δικηγόρο. Τζακ ποτ, πάμε για άλλα.
***
Απόδειξη από ταξιτζή. Κατέβα κάτω ρε κωλοπασόκι.
***
Απόδειξη από συνεργείο αυτοκινήτων. Ή χάνει λάδια ο υπουργός ή έκαψε φλάντζα;
***
Έλεγχος στην πηγή των καυσίμων. Το άλλο με το Μπόμπο το ξέρετε;
***
Τέλος το φακελάκι στα νοσοκομεία. Αμ δε….Διάλεξε απόδειξη ή σύνδρομο Κακαουνάκη.
***
Γραφεία συλλογής και καταγραφής αποδείξεων. Η απάντηση στην ανεργία.
***
Ευτυχισμένος ο καινούργιος φόρος. Ο Φωτιάδης τώρα δικαιώνεται.
***
Ρεφενέ αποδείξεις κόβετε ή θα πάμε αλλού;
***
Ευχαριστώ για το δώρο στη γιορτή μου αλλά χριστιανέ μου, γιατί μου έφαγες την απόδειξη; Τη χρειάζομαι κι εγώ.
***
Απόδειξη ή 10% έκπτωση; Φίφτυ-φίφτυ δηλαδή. Για την Ελλάδα ρε γαμώτο.
***
Βεβαίως κυρία μου και δικαιολογούνται οι σκυλοτροφές. Άλλωστε εντάσσεται στο σχέδιο πράσινη ανάπτυξη και προστασία των ασθενέστερων.
***
Λαθρεμπόριο αποδείξεων. Αλβανός ζητά εργασία. Προσόντα: 5.000 αποδείξεις στη διάθεση του αφεντικού.
***
Κι όταν μαζέψτε αποδείξεις, μη ξεχνάτε, ανακύκλωση τώρα.
***
Άσχετα από όσα είπαμε εσείς μη ξεχνιέστε, ζητάτε αποδείξεις. Ούτως ή άλλως χρόνια τώρα σε μια κόλλα χαρτί μας έχουν τυλιγμένους.(ΤΟΠΙΚΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: