Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Μια ερωτική απογοήτευση φαίνεται ότι ήταν η θρυαλλίδα που οδήγησε τον 19χρονο σπουδαστή του ΟΑΕΔ στην αιματηρή τραγωδία του Ρέντη

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009 - ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Online προαναγγελία της επίθεσης

Με μήνυμα στο myspace, το οποίο δημοσίευσε τα ξημερώματα είχε προαναγγείλει την πράξη του ο δράστης της επίθεσης στη σχολή του ΟΑΕΔ.

Μια ερωτική απογοήτευση φαίνεται ότι ήταν η θρυαλλίδα που οδήγησε τον 19χρονο σπουδαστή του ΟΑΕΔ στην αιματηρή τραγωδία του Ρέντη. Σύμφωνα με ιδιόχειρο σημείωμα που βρέθηκε στην τσάντα του, η πράξη του ήταν προσχεδιασμένη, με σκοπό να σκοτώσει όσους μπορεί και μετά να σκοτωθεί.

"Δεν έχω λόγο να συνεχίσω να ζω. Είμαι πολύ εγωιστής για να πεθάνω και να σας αφήσω να ζήσετε. Πριν πεθάνω, θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Όποιος βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009, θα πεθάνει χωρίς διάκριση" έγραψε ο δράστης.

Ερμηνεύοντας το σημείωμα, η αστυνομία εικάζει ότι ο νεαρός αρχικά σχεδίαζε να μπει στην τάξη πυροβολώντας. Όπως εκτιμούν οι αρχές, η τυχαία συνάντησή με τον συμμαθητή του, στο προαύλιο της σχολής άλλαξε τα σχέδιά του. Αφού τον πυροβόλησε, απομακρύνθηκε από το σχολείο. Πυροβόλησε τους δύο εργαζόμενους στο κοντινό σούπερ μάρκετ, επειδή επιχείρησαν να τον αφοπλίσουν και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.

Η απόρριψη από μια κοπέλα φαίνεται ότι αποτέλεσε την αφορμή για να χάσει οριστικά την ψυχική του ισορροπία ο νεαρός. "Μέχρι στιγμής δεν έχω γνωρίσει τίποτε άλλο, παρά την απόρριψη", έγραψε ο 19χρονος στο σημείωμά του. "Έχω γνωρίσει μόνο ένα άτομο που αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία νόμιζα πως είχα ερωτευτεί. Νοιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ό,τι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα".

kraxtis-gr.blogspot.com . .

Δεν υπάρχουν σχόλια: