Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Ενοχλήθηκαν

ΚΥΡΙΑΚΗ 13-12-2009

Παραμένουν ευαίσθητες οι ισορροπίες μεταξύ του νυν και του τέως προέδρου της ΝΔ. Ο Αντ. Σαμαράς θέλει -και λογικά- να είναι προσεκτικός ως προς τη θητεία του Κ. Καραμανλή ως πρωθυπουργού. Προφανώς δεν θα επιδιώξει να πάρει πάνω του όσα συνέβησαν τα τελευταία πεντέμισι χρόνια (μικρή ευθύνη είχε ο ίδιος άλλωστε), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ρίξει και το ανάθεμα στην προηγούμενη κυβέρνηση. Η «γραμμή» Σαμαρά είναι σαφής, αλλά υπάρχουν ορισμένες παρεκκλίσεις. Μία από αυτές τις παρεκκλίσεις ήταν και φράση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Κ. Μαρκόπουλου, ο οποίος παραδέχθηκε ότι η κυβέρνηση Καραμανλή φέρει τη βασική ευθύνη για την κατάσταση της οικονομίας. Κι όμως, αυτή η ειλικρινής τοποθέτηση ενόχλησε κάποιους «σκληροπυρηνικούς» καραμανλικούς, που συνεχίζουν να παρακολουθούν επισταμένως τι λέγεται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και τηλεοπτικά κανάλια... 
Διάβημα
Ετσι, λοιπόν, δύο μέλη της «ομάδας παρακολούθησης», ακούγοντας τη δήλωση Μαρκόπουλου, έσπευσαν να επικοινωνήσουν με τη Ρηγίλλης και να κάνουν... διάβημα διαμαρτυρίας! Δεν βρήκαν βέβαια τον πρόεδρο της ΝΔ, ο οποίος έλειπε στη Βόννη, και μίλησαν με συνεργάτες του. Τι ακριβώς ζήτησαν παραμένει αδιευκρίνιστο, αλλά αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι η ένταση εκτονώθηκε πριν λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις. Το ερώτημα όμως παραμένει: Τι περιμένουν άραγε ο Κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του από τον Αντ. Σαμαρά; Να εκθειάσει τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης της ΝΔ; Ακόμη και αν το κάνει, για λόγους εσωκομματικής ισορροπίας, ποιον θα πείσει; Μάλλον ούτε τους ίδιους τους νεοδημοκράτες...

Χαμηλοί τόνοι
Την Πέμπτη το πρωί επέστρεψε από το Παρίσι η Ντ. Μπακογιάννη και πήγε αμέσως στο πολιτικό της γραφείο, προκειμένου να ενημερωθεί για τις .....

Εξυπηρέτηση μετά διοδίων

ΚΥΡΙΑΚΗ 13-12-2009

Βενζινάδικα, καφέ, εστιατόρια αλλά κυρίως διόδια φέρνει το 2010 σε όσους κινούνται στην Εγνατία. Σήμερα στον άξονα των 670 χλμ., που συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη, δεν υπάρχει τίποτα και σε περίπτωση ανάγκης οι οδηγοί πρέπει να κάνουν παράκαμψη και να αναζητήσουν λύση σε γειτονικές περιοχές.
Σήμερα στην Εγνατία Οδό των 670 χλμ. δεν υπάρχει καμία υποδομή για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών.  
Σήμερα στην Εγνατία Οδό των 670 χλμ. δεν υπάρχει καμία υποδομή για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών. *Δεν έχουν κατασκευαστεί ούτε καν οι μικρές παρακάμψεις για προσωρινή στάθμευση. Οι μελέτες για τις υποδομές εξυπηρέτησης των οδηγών είναι έτοιμες από το 2003, αλλά ξεχάστηκαν στα «συρτάρια» των αρμοδίων. Οσο για τα διόδια, «σκόνταψαν» στις αλλεπάλληλες εκλογές!
Την άνοιξη, καιρού επιτρέποντος, θα τελειώσουν τα δύο τελευταία έργα στην Ηπειρο, γεγονός που δεν είχε εμποδίσει τα εγκαίνια «ολοκλήρωσης» του αυτοκινητοδρόμου στις ευρωεκλογές. Πρόκειται για τη γέφυρα στο Περιστέρι και τη σήραγγα στα Τύρια, κοντά στη Δωδώνη.
*Ο μεγαλύτερος «πονοκέφαλος» για τη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών είναι οι σταθμοί διοδίων, για τη λειτουργία των οποίων ασκούνται...