ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22-05-2009
Aτυχή θεωρούμε την επικοινωνιακή πολιτική επιλογή της Νέας Δημοκρατίας υπέρ της αρνητικής διαφήμισης. Το πρώτο «γαλάζιο» τηλεοπτικό σποτ για τις ευρωεκλογές εμφανίζει τους αντιπάλους της κυβέρνησης να «παπαγαλίζουν» σενάρια καταστροφής, ενώ η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με τη διαφήμιση, εγγυάται τη συνέχιση της ευημερίας των πολιτών.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης επενδύουν πολιτικά στην επιδείνωση της οικονομικής και κοινωνικής κατάστασης. Οι περισσότερες κυβερνήσεις πληρώνουν ακριβά την επιδείνωση της οικονομικής συγκυρίας, όποια πολιτική και να ακολουθήσουν για την αντιμετώπιση της κρίσης. Αυτό, όμως, δεν δίνει το δικαίωμα στην κυβέρνηση γι' αυτού του είδους την τηλεοπτική καμπάνια.
Πολιτική πρόκληση
Η οικονομική και κοινωνική κρίση δεν είναι προεκλογική επινόηση των κομμάτων της αντιπολίτευσης αλλά μια πραγματικότητα που επηρεάζει πλέον άμεσα την προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική μας ζωή.
Με το ελληνικό Δημόσιο σε πορεία υπερχρέωσης, τη βιομηχανική δραστηριότητα να σημειώνει πτώση που ξεπερνάει σε ετήσια βάση το 20%, την οικοδομή να έχει μπει σε φάση ύφεσης, τις εξαγωγές να υποχωρούν και τον ελληνικό τουρισμό να δέχεται φοβερές πιέσεις από την αρνητική συγκυρία και το διεθνή ανταγωνισμό, οι «παπαγάλοι» της προεκλογικής καμπάνιας της Νέας Δημοκρατίας αποτελούν πρόκληση για το κοινωνικό σύνολο.
Οι πολίτες δεν έχουν παραισθήσεις που τους οδηγούν σε αρνητικά για την οικονομική και κοινωνική κατάσταση συμπεράσματα ούτε μπορεί να θεωρηθούν εύκολα θύματα μιας αντιπολιτευτικής «παπαγαλίας». Τα πράγματα είναι δύσκολα και θα γίνουν δυσκολότερα για πρώτη φορά στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών.
Τα «παπαγαλάκια» της εξουσίας μπορεί να έχουν πρόβλημα να αντιληφθούν τις πραγματικές διαστάσεις της κρίσης, γιατί είναι φανερό ότι έχουν συνδεθεί με τα κρατικά κονδύλια και με ένα σωρό ευκαιρίες εύκολου πλουτισμού. Αυτού του είδους τα «παπαγαλάκια» έφθειραν με τις υπερβολές και την αλαζονεία τους την κυβέρνηση Καραμανλή, με αποτέλεσμα να χάσει όλα τα πολιτικά πλεονεκτήματα που είχε στη διάρκεια των τελευταίων 9 μηνών. Τα «παπαγαλάκια» που στηρίζουν την προεκλογική καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας στους τηλεοπτικούς «παπαγάλους» δεν είναι επικοινωνιακό όπλο αλλά πολιτικό μπούμερανγκ.
1 σχόλιο:
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΑΝ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ, Η ΤΡΕΜΗ, Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ, Ο ΤΣΙΜΑΣ, Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, Ο ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ, Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ, Η ΜΑΚΡΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Δηλαδή τι είσαστε ρε χαμένε κορμιά, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ;
Είσαστε άνθρωποι του μόχθου που δουλεύετε σκληρά για να ζήσετε την οικογένειά σας;
Όταν μιλάτε στα κανάλια λέτε αυτά που σκέπτεστε ή έχει προκαθορίσει από πρίν το αφεντικό σας τι θα πείτε και εσείς απλά τα διαβάζετε στο oτο-κιού;
Όταν έχετε καλεσμένους πολιτικούς συμπεριφέρεστε το ίδιο σε όλους ή σε μερικούς δίνετε λουκουμάκι και σε άλλους ξυδάκι;
Με ποια κριτήρια καλείτε καλεσμένους; Μήπως από ένα κόμμα καλείτε τους πιο δυνατούς και από άλλο καλείτε τους σκερβελέδες;
Πώς γίνεται το τελευταίο τρίμηνο να βλέπουμε παντού τους νεοφασίστες του Καρατζαφέρη και σχεδόν πουθενά τον Τσίπρα;
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΟΒΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;
Ρε παλιάνθρωποι, ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ Η ΛΕΞΗ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ.
Είναι μία κόσμια λέξη ενός συμπαθέστατου πτηνού.
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ.
Και ξέρετε πολύ καλά γιατί.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΤΑΒΑΤΖΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
Εάν νομίζετε ότι με αυτά τα φτηνά κόλπα σας και τις μαϊμού δημοσκοπήσεις σας μπορείτε να μας επηρεάσετε, είστε γελασμένοι.
Σύντομα θα μάθετε την πιο καλή δημοσκόπηση που υπάρχει.
ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
Θα φάει μαύρο ο Γιωργάκης που θα βάλει και στις τσέπες!
Δημοσίευση σχολίου