Pages - Menu

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Στον εισαγγελέα ο χειριστής του ταχύπλοου που διαμέλισε την τουρίστρια

Ενώπιον του εισαγγελέα οδηγείται ο 43χρονος Ελβετός χειριστής του ταχύπλοου που προκάλεσε τον τραγικό θάνατο της 37χρονης Ρωσίδας τουρίστριας στη Ρόδο.
Η άτυχη γυναίκα βρήκε τραγικό θάνατο, όταν ..
διαμελίστηκε από το ταχύπλοο την ώρα που κολυμπούσε στην περιοχή Τραουνού Αφάντου Ρόδου. Η παρέα της 37χρονης αντιλήφθηκε την απουσία της μερικές ώρες αργότερα και ειδοποίησε το Λιμενικό, το οποίο βρήκε τα ρούχα της στην παραλία. Οι έρευνες συνεχίστηκαν όλη τη νύχτα και τελικά νωρίς το πρωί της Κυριακής, το σώμα της εντοπίστηκε να επιπλέει στα ανοιχτά.

Το μεσημέρι, και μετά από έρευνες του Λιμενικού, συνελήφθη ο Ελβετός χειριστής του ταχύπλοου ενώ για ανάκριση οδηγήθηκαν και τα έξι άτομα που έκαναν σκι. Ο 42χρονος έχει άδεια για επιχείρηση θαλάσσιων σπορ στην περιοχή της Ιαλυσού, η οποία, ωστόσο, είναι μακριά από το σημείο του ατυχήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ισχυρίστηκε ότι δεν βρέθηκε στη θαλάσσια περιοχή της Αφάντου με την επαγγελματική του ιδιότητα αλλά για να κάνουν σκι ιδιωτικά με την παρέα του. Τόσο ο ίδιος όσο και οι έξι σκιέρ είπαν ότι άκουσαν έναν θόρυβο από χτύπημα και έσβησαν τη μηχανή του ταχύπλοου για να δουν τι συνέβη. Κάποιοι, όπως ισχυρίστηκαν, έπεσαν και στη θάλασσα και έκαναν έρευνα σε κοντινή απόσταση χωρίς να βρουν τίποτα. Τελικά, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι πιθανότατα είχαν χτυπήσει ένα μεγάλο ψάρι και συνέχισαν να κάνουν σκι.

Εκτός από το αν ο χειριστής του ταχυπλόου εργαζόταν σε περιοχή για την οποία δεν είχε άδεια, οι αρχές ερευνούν και το αν τήρησε την προβλεπόμενη απόσταση από την ακτή. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, απαγορεύεται σε κάθε περίπτωση η οδήγηση ταχύπλοου σε απόσταση μικρότερη των 200 μέτρων από την ακτή. Αυτόπτες μάρτυρες, ωστόσο, είπαν ότι ο Ελβετός οδηγούσε το σκάφος σε απόσταση 100-150 μέτρων από την ακτή, ενώ ο ίδιος και οι σκιέρ ισχυρίστηκαν ότι είχαν απομακρυνθεί τουλάχιστον 500 μέτρα.

Αυτό το τραγικό περιστατικό επαναφέρει στην επικαιρότητα το καθεστώς ζούγκλας που εξακολουθεί να επικρατεί στη λειτουργία πολλών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των θαλάσσιων σπορ.
© Provided by έθνος.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου