Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010
Αγαπητοί συμπολίτες,
Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του Εθνικού Οδικού Δικτύου στις ιδιωτικές εταιρίες, θεωρητικά, οι πολίτες και...γενικότερα η κοινωνία, θα είχαν τα παρακάτω οφέλη:
Καλύτερη λειτουργία του οδικού δικτύου
Προσφορά απασχόλησης στην περιοχή
Τόνωση της οικονομίας των τοπικών αγορών
Αναβάθμιση στην ποιότητα των μετακινήσεων
Καλύτερη εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών
Συντόμευση της απόστασης
Βελτίωση της απόστασης
Προστασία Περιβάλλοντος
Όλοι οι κάτοικοι των περιοχών που έχουν εγκλωβιστεί από τους σταθμούς διοδίων, διερωτώνται: Ποιοι θα έχουν τελικά όλα αυτά τα οφέλη;
Μήπως θα πρέπει ο κ. Σουφλιάς, ο πρωτεργάτης της σύμβασης παραχώρησης, οι κύριοι υπουργοί της σημερινής κυβέρνησης, οι βουλευτές και πολιτευτές, οι εκπρόσωποι των εταιριών και όλοι εκείνοι τέλος πάντων, που βάλανε φαρδιά πλατιά τις υπογραφές τους για να γίνει αυτή η σύμβαση νόμος του κράτους, θα πρέπει να περάσουν σήμερα π.χ. από την Λεπτοκαρυά, τη Σκοτίνα ή τον Πλαταμώνα για να δουν τις πραγματικές επιπτώσεις της παραχώρησης στην τοπική κοινωνία;
Ποιο οδικό δίκτυο άραγε λειτουργεί καλύτερα; Αυτοί οι απαράδεκτοι δρόμοι που οδηγούν σε χωματόδρομους και ρέματα; Προσφέρθηκαν 70-80 θέσεις εργασίας όμως, έκλεισαν εκατοντάδες μικρές επιχειρήσεις (ταβέρνες, εστιατόρια, μικρές τουριστικές μονάδες στις παραλίες) αφού κανείς πλέον δεν επισκέπτεται τα χωριά, λόγω των σταθμών διοδίων. Ο αποκλεισμός των χωριών έχει γονατίσει την τοπική οικονομία και οι πολίτες ζουν έναν πρωτοφανή οικονομικό μαρασμό, ο οποίος θυμίζει τα χρόνια της μαζικής μετανάστευσης στο εξωτερικό.
Για ποιους έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεων;
Γιατί δεν έρχεστε, όλοι οι εσείς που σχεδιάσατε το μέλλον αυτού του τόπου, να μπούμε σε ένα αυτοκίνητο για να πάμε παρέα, παραδείγματος χάριν, από το Λιτόχωρο στους Ν. Πόρους, χρησιμοποιώντας το ….παράπλευρο οδικό δίκτυο; Να δείτε, «ιδίοις όμμασι», πόσο έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεών μας, πόσο έχει συντομευτεί η απόσταση και ο χρόνος οδήγησης για να πάμε στις δουλειές μας και τελικά αν όλα αυτά συμβάλλουν και στην Προστασία του Περιβάλλοντος. Το ερώτημα, κύριοι δεν είναι ρητορικό. Η πρόσκληση είναι πραγματική. Ελάτε, στον φιλόξενο τόπο μας να σας περπατήσουμε στους δρόμους που μας υποχρεώνετε να χρησιμοποιήσουμε, για να δούμε, εσείς θα τους επιλέγατε για να πάτε τα παιδιά σας στο σχολείο;
Κύριε υπουργέ, κύριοι βουλευτές που θα συσκεφτείτε σήμερα, πρέπει να γνωρίζετε πως οι εθνικοί δρόμοι, τους οποίους πληρώναμε επί δεκαετίες, παραχωρήθηκαν από εσάς, μέσα σε μία νύχτα, σε πολυεθνικές κοινοπραξίες εταιρειών µε απαράδεκτες συμβάσεις που τους επιτρέπουν να τοποθετούν διόδια, όπου αυτοί θέλουν, µε µόνο κριτήριο τη µεγιστοποίηση των εσόδων τους. Οι εθνικοί δρόμοι, πλέον σε ξένα χέρια, δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες για τις οποίες μελετήθηκαν, χρηματοδοτήθηκαν και κατασκευάστηκαν από το Ελληνικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι δημόσιοι δρόμοι είναι κοινωνικό αγαθό και δεν µμπορεί να γίνονται αντικείμενο ιδιωτικής εκμετάλλευσης. Εμείς, οι πολίτες της Πιερίας είμαστε αποφασισμένοι να υπερασπιστούμε αυτό το αγαθό και θα συνεχίσουμε να αρνούμαστε την καταβολή του αντίτιμου διοδίων, μέχρι να επιστρέψουν και πάλι στην κυριότητα του Ελληνικού Κράτους. Όχι βέβαια επειδή είμαστε τζαμπατζήδες, όπως μας αποκαλούν κάποιοι από το σινάφι σας-όπως πχ. ο ευτραφής κύριος συνάδελφός σας, που λέει ότι «τα φάγαμε μαζί»-υποτιμώντας ένα κίνημα πολιτών που αντιστέκεται πλέον σε ολόκληρη τη χώρα. Τζαμπατζήδες είναι αυτοί που «τζάµπα» πήραν δρόμους και κερδοσκοπούν εις βάρος εκατομμυρίων Ελλήνων.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, από τη γέφυρα της ΛεπτοκαρυάςΣύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης του Εθνικού Οδικού Δικτύου στις ιδιωτικές εταιρίες, θεωρητικά, οι πολίτες και...γενικότερα η κοινωνία, θα είχαν τα παρακάτω οφέλη:
Καλύτερη λειτουργία του οδικού δικτύου
Προσφορά απασχόλησης στην περιοχή
Τόνωση της οικονομίας των τοπικών αγορών
Αναβάθμιση στην ποιότητα των μετακινήσεων
Καλύτερη εξυπηρέτηση των αυτοκινητιστών
Συντόμευση της απόστασης
Βελτίωση της απόστασης
Προστασία Περιβάλλοντος
Όλοι οι κάτοικοι των περιοχών που έχουν εγκλωβιστεί από τους σταθμούς διοδίων, διερωτώνται: Ποιοι θα έχουν τελικά όλα αυτά τα οφέλη;
Μήπως θα πρέπει ο κ. Σουφλιάς, ο πρωτεργάτης της σύμβασης παραχώρησης, οι κύριοι υπουργοί της σημερινής κυβέρνησης, οι βουλευτές και πολιτευτές, οι εκπρόσωποι των εταιριών και όλοι εκείνοι τέλος πάντων, που βάλανε φαρδιά πλατιά τις υπογραφές τους για να γίνει αυτή η σύμβαση νόμος του κράτους, θα πρέπει να περάσουν σήμερα π.χ. από την Λεπτοκαρυά, τη Σκοτίνα ή τον Πλαταμώνα για να δουν τις πραγματικές επιπτώσεις της παραχώρησης στην τοπική κοινωνία;
Ποιο οδικό δίκτυο άραγε λειτουργεί καλύτερα; Αυτοί οι απαράδεκτοι δρόμοι που οδηγούν σε χωματόδρομους και ρέματα; Προσφέρθηκαν 70-80 θέσεις εργασίας όμως, έκλεισαν εκατοντάδες μικρές επιχειρήσεις (ταβέρνες, εστιατόρια, μικρές τουριστικές μονάδες στις παραλίες) αφού κανείς πλέον δεν επισκέπτεται τα χωριά, λόγω των σταθμών διοδίων. Ο αποκλεισμός των χωριών έχει γονατίσει την τοπική οικονομία και οι πολίτες ζουν έναν πρωτοφανή οικονομικό μαρασμό, ο οποίος θυμίζει τα χρόνια της μαζικής μετανάστευσης στο εξωτερικό.
Για ποιους έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεων;
Γιατί δεν έρχεστε, όλοι οι εσείς που σχεδιάσατε το μέλλον αυτού του τόπου, να μπούμε σε ένα αυτοκίνητο για να πάμε παρέα, παραδείγματος χάριν, από το Λιτόχωρο στους Ν. Πόρους, χρησιμοποιώντας το ….παράπλευρο οδικό δίκτυο; Να δείτε, «ιδίοις όμμασι», πόσο έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα των μετακινήσεών μας, πόσο έχει συντομευτεί η απόσταση και ο χρόνος οδήγησης για να πάμε στις δουλειές μας και τελικά αν όλα αυτά συμβάλλουν και στην Προστασία του Περιβάλλοντος. Το ερώτημα, κύριοι δεν είναι ρητορικό. Η πρόσκληση είναι πραγματική. Ελάτε, στον φιλόξενο τόπο μας να σας περπατήσουμε στους δρόμους που μας υποχρεώνετε να χρησιμοποιήσουμε, για να δούμε, εσείς θα τους επιλέγατε για να πάτε τα παιδιά σας στο σχολείο;
Κύριε υπουργέ, κύριοι βουλευτές που θα συσκεφτείτε σήμερα, πρέπει να γνωρίζετε πως οι εθνικοί δρόμοι, τους οποίους πληρώναμε επί δεκαετίες, παραχωρήθηκαν από εσάς, μέσα σε μία νύχτα, σε πολυεθνικές κοινοπραξίες εταιρειών µε απαράδεκτες συμβάσεις που τους επιτρέπουν να τοποθετούν διόδια, όπου αυτοί θέλουν, µε µόνο κριτήριο τη µεγιστοποίηση των εσόδων τους. Οι εθνικοί δρόμοι, πλέον σε ξένα χέρια, δεν εξυπηρετούν τις ανάγκες για τις οποίες μελετήθηκαν, χρηματοδοτήθηκαν και κατασκευάστηκαν από το Ελληνικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι δημόσιοι δρόμοι είναι κοινωνικό αγαθό και δεν µμπορεί να γίνονται αντικείμενο ιδιωτικής εκμετάλλευσης. Εμείς, οι πολίτες της Πιερίας είμαστε αποφασισμένοι να υπερασπιστούμε αυτό το αγαθό και θα συνεχίσουμε να αρνούμαστε την καταβολή του αντίτιμου διοδίων, μέχρι να επιστρέψουν και πάλι στην κυριότητα του Ελληνικού Κράτους. Όχι βέβαια επειδή είμαστε τζαμπατζήδες, όπως μας αποκαλούν κάποιοι από το σινάφι σας-όπως πχ. ο ευτραφής κύριος συνάδελφός σας, που λέει ότι «τα φάγαμε μαζί»-υποτιμώντας ένα κίνημα πολιτών που αντιστέκεται πλέον σε ολόκληρη τη χώρα. Τζαμπατζήδες είναι αυτοί που «τζάµπα» πήραν δρόμους και κερδοσκοπούν εις βάρος εκατομμυρίων Ελλήνων.
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου