Pages - Menu

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου



Οι συντάκτες της Πολιτείας και της Επτά, σχολιάζουν την επικαιρότητα και όχι μόνο

EKSKAFEAS
«Ο εκσυγχρονισμός του στόλου των οχημάτων εντάσσεται στις διαρκείς προσπάθειες της Δημοτικής μας Αρχής να δημιουργήσει τη σύγχρονη Κατερίνη, μια πόλη που αξίζει να ζεις. Οι υπηρεσίες μας επιθυμούμε να διαθέτουν όλα τα τεχνικά μέσα, σύμφωνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τον πιο άρτιο εξοπλισμό, ώστε να ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των δημοτών μας», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Αθανάσιος Λιακόπουλος.
Σιγά ρε παιδιά! Έναν εκσκαφέα αγοράσατε! Δεν αγοράσατε τη ΝΑΣΑ!

Μωραίνει κύριος ον βούλεται απωλέσαι;
SKITSO_STATHI
Δείπνο για την Κεντροαριστερά, χωρίς της Αριστερά, ....παρέθεσε ο αειθαλής Λεωνίδας Κύρκος, καλώντας τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και τον πρόεδρο της Ν.Δ, όχι όμως και τον πρόεδρο του ΣΥΝ.
Ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν εκεί. Ο Αντώνης Σαμαράς προτίμησε ένα στείλει ανθοδέσμη, με την αγάπη του-προφανώς το σχέδιο ου Κύρκου δεν πιάνει τόσο δεξιά και, λογικό, αφού δεν τον αφορούσε να μην(και) τον ενδιέφερε.

Σε πολύ δεινή θέση πρέπει να βρίσκεται η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε», για να κάνει τόσο απονενοημένα διαβήματα, όπως το άνοιγμα των σταθμών διοδίων, την ώρα τα Τέμπη παραμένουν βομβαρδισμένο τοπίο.
Αυτό που κατάφερε πάντως είναι να ξεσηκώσει τους πάντες εναντίον της, ακόμη κι αυτούς που μόλις άκουγαν παραχώρηση δημόσιων αγαθών σε ιδιώτες, λιγώνονταν από χαρά.
Μένει βέβαια να δούμε και ποιος ακριβώς ήταν ο στόχος της.
Ενδεικτική της διάθεσης της κυβέρνησης απέναντι στον παραχωρησιούχο είναι μια χθεσινή δήλωση του υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη. «Το υπουργείο θα εξετάσει αν τηρούνται οι προϋποθέσεις για τη λειτουργία διοδίων. Αν και εφόσον τηρούνται, η εταιρεία έχει δικαίωμα να λειτουργήσει τους σταθμούς».
Πιάσ’ τ’ αυγό και κούρευτο, δηλαδή. Τι να εξετάσεις κυρ υπουργέ; Απλή λογική είναι. Αφού δεν υπάρχει εθνική οδός, δεν μπορούν να υπάρχουν και διόδια, τελεία και παύλα.
Τσάκωσε ένας δάσκαλος το περασμένο Σάββατο (στην κινητοποίηση της Ομάδας Εθελοντικής Δράσης για τα διόδια) τον βουλευτή Πιερίας του ΠΑΣΟΚ Θανάση Παπαγεωργίου και τον ρώτησε: «Γιατί δεν κάνετε κάτι με την εταιρεία της εθνικής οδού;».
«Τι να κάνουμε, είναι νόμος του κράτους»,  του απάντησε ο βουλευτής.
Διότι, είναι γνωστό ότι το ΠΑΣΟΚ σέβεται τους νόμους, έστω κι αν ψηφίστηκαν από πλειοψηφίες άλλων κυβερνήσεων.
Αλλά, μαμώ την ατυχία μου, τζάμπα τις αλλάζουμε τις κυβερνήσεις, άμα δεν μπορούν να αλλάξουν τα στραβά της προηγούμενης;

KEDKE
Υπέρ του Καλλικράτη τάχθηκε χθες η Διοίκηση της ΚΕΔΚΕ.
Τα περισσότερα μέλη της συμφώνησαν επί της αρχής στην αναγκαιότητα της διοικητικής μεταρρύθμισης, ωστόσο, όπως επισήμανε ο πρόεδρός της και δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης, η μεταρρύθμιση αυτή θα πρέπει να ικανοποιεί τρεις προϋποθέσεις:
- αποσαφήνιση των αρμοδιοτήτων των ΟΤΑ,
- διευκρίνηση ως προς τους αναγκαίους πόρους που απαιτούνται για ένα τέτοιο εγχείρημα, καθώς και
- υλοποίηση του χωροταξικού σχεδιασμού, που κατά τον κ. Κακλαμάνη πρέπει να γίνει έως τα τέλη Ιανουαρίου.  
Όλα λογικά κι ακόμη λογικότερον να τελειώνουμε και με τα νέα όρια, να ‘χουν χρόνο να ετοιμαστούν οι υποψήφιοι.

Τα πιο γρήγορα αντανακλαστικά από όλους τους βουλευτές του νομού διαθέτει ο Κώστας Κουκοδήμος. Τη Δευτέρα πήρε την έκκληση του Διοικητή του Νοσοκομείου (που εστάλη και στους τέσσερις) για το πρόβλημα με τον Αξονικό Τομογράφο και χθες έστειλε επιστολή στην υπουργό Υγείας, την οποία και μας κοινοποίησε.

Άλλη ιστορία καθημερινής τρέλας (δυστυχώς με μεγάλο βαθμό επικινδυνότητας για την υγείας μας), αυτή με τη βλάβη του Αξονικού Τομογράφου του Νοσοκομείου!
Είπαμε να προσέχουν τις προμήθειες στα Νοσοκομεία, αλλά όλα ίσα κι όμοια;

1
Έμμεση απάντηση, σε όσους επικρίνουν τις συσκέψεις των φορέων υποστηρίζοντας ότι δεν έχουν κανένα νόημα (βλέπε Κουκοδήμος), έδωσε ο νομάρχης Πιερίας, κατά τη χθεσινή σύσκεψη της Επιτροπής Αγώνα στη Λεπτοκαρυά.
«Τα αποτελέσματα αυτών των συσκέψεων τα βλέπουμε και είναι μια απάντηση σε εκείνους που αμφισβητούν τη χρησιμότητά τους», είπε ο κ. Παπαστεργίου, συμπληρώνοντας «πως όσοι νομίζουν ότι τα προβλήματα λύνονται με μαγικό ραβδί, ας έρθουν να τα λύσουν».

Μαζί με την μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα (για την απουσία των σχετικών αδειοδοτήσεων κατασκευής και λειτουργίας του Σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο) οι δήμαρχοι Πύδνας και Μεθώνης συνυπέβαλαν το ΦΕΚ παραχώρησης της Εθνικής Οδού στην Αιγαίο Α.Ε., καθώς και αποσπάσματα εφημερίδων (μεταξύ αυτών και της Πολιτείας) που αναφέρονται στο θέμα.
Ευκαιρία είναι να περάσουμε από το Δικαστικό Μέγαρο, για να ενημερωθούμε και για την υπόθεση της… πετούνιας!

3Κάτι σαν πέναλτι κατά των Πιεριέων είναι η επανέναρξη λειτουργίας των διοδίων της Λεπτοκαρυάς, από τη στιγμή που η Εθνική Οδός παραμένει κλειστή.
Η Εταιρία, προφανώς θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα προς τοπικούς παράγοντες και πολίτες, αποφάσισε να λειτουργήσει έναν σταθμό από τον οποίο διέρχονται κατά κύριο λόγο μόνο Πιεριείς και δη της νότιας Πιερίας.
Δεν είναι τυχαίο, που όχι μόνο επαναλειτουργεί το σταθμό, αλλά κατήργησε και τις κάρτες ελεύθερης διέλευσης για τους κατοίκους της περιοχής.
Εκτός πάλι αν θεωρεί ότι οι Πιεριείς είναι τόσο εύρωστοι οικονομικά, που μπορούν να πληρώσουν τη «χασούρα» της από το κλείσιμο των Τεμπών και την εκτροπή των οχημάτων από άλλους δρόμους, που δεν έχουν διόδια.
Πάντως η συγκεκριμένη κίνηση της Εταιρίας, μάλλον ανάποδα λειτούργησε γι’ αυτήν (αφού φαίνεται να πόνταρε στη διχόνοια «βορείων» και «νοτίων» Πιεριέων), καθώς στο χορό των κινητοποιήσεων έβαλε για τα καλά και τους «νότιους». Δεν λογάριασαν ότι πολλοί εξ’ αυτών, όπως είπε και ο πρόεδρος της ΕΞΕΠ, πληρώνουν διόδια από το 1955!

ΚΡΑΧΤΗΣ
http://kraxtis-gr.blogspot.com/  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου